آزمون آیتلس در ایران لغو شد ؛ ماجرا چیست؟! [+جزئیات]

لغو آزمون آیلتس در ایران ؛ اخباری ضد و نقیض مبنی بر لغو موقت آزمون‌های آیلتس در ایران از ماه اسفند تا اطلاع ثانوی به گوش می‌رسد.

. رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور با تأیید این خبر گفت توقف ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس موقت است. در ادامه مطلب با خبر متوقف شدن آزمون آیلتس همراه ما بمانید.

لغو آزمون آیلتس در ایران

  • لغو شدن آزمون آیلتس

به گزارش منابع خبری:

سازمان سنجش می‌گوید به دلیل نگرانی از تقلب و همچنین برای سازمان‌دهی مراکز برگزاری آزمون آیتلس ثبت نام برای شرکت در آزمون آیتلس از اول اسفند ماه امسال متوقف خواهد شد.

با این حال هنوز برخی از مراکز برگزاری آزمون امکان ثبت‌نام برای سال آینده را باز گذاشته‌اند؛ اگرچه کاربران اعلام می‌کنند که با وجود ثبت‌نام، ایمیل تأییدی برای آزمون دریافت نکردند و پس از پیگیری از این مراکز، هنوز به جواب قطعی نیز نرسیده‌اند.

«آیلتس» که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود در دانشگاه‌هایی نظیر کمبریج، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است. کلمه “IELTS” مخفف  “Abbreviation” عبارت”International English Language Testing” به معانی «سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی» است که بالاترین نمره در این آزمون ۹ و کمترین نمره نیز صفر است.

لغو آزمون‌ های آیلتس

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *