ژوزه مورینیو درخواست مربیگری تیم ملی پرتغال را رد کرد [+جزئیات]

پس از اینکه شایعات زیادی مبنی بر مربیگری تیم ملی پرتغال به وجود آمد، روز گذشته تایید شد که ژوزه مورینیو درخواست مربیگری تیم ملی پرتغال را رد کرد .

واکنش مورینیو به مربیگری تیم پرتغال

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های تیم ملی پرتغال، برای هدایت این تیم ژوزه مورینیو بود که در نهایت او اعلام کرد که پیشنهاد هدایت تیم ملی پرتغال را نپذیرفته است و روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

ژوزه مورینیو محتمل ترین گزینه برای نیمکت پرتغال

ژوزه مورینیو درخواست مربیگری تیم ملی پرتغال را رد کرد

ژوزه مورینیو درخواست مربیگری تیم ملی پرتغال را رد کرد
انتقال مورینیو به پرتغال

ژوزه مورینیو در حال حاضر، در تیم رم به خوبی پیش می‌رود و در لیگ سری آ، نتایج خوبی را کسب کرده است. پس از اینکه اخبار انتقال مورینیو به پرتغال شدت گرفت، او در واکنش مورینیو به مربیگری تیم پرتغال گفت:

هواداران رم، بازیکنان و مالکان باشگاه مهم هستند. خوشحال بودن یا نبودن من مهم نیست، تحت قرارداد با باشگاه هستم و مهم این است که متعهد بمانم و بهترین عملکردم را داشته باشم.

می خواهم فرصت را غنیمت بشمارم و از رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال تشکر کنم، زیرا آنچه به من گفت باعث افتخارم شد. او گفت من اولین گزینه نیستم، بلکه تنها گزینه هستم و هر کاری‌ کرد تا من را به خانه ببرد.

بیوگرافی مورینیو

ژوزه مورینیو درخواست مربیگری تیم ملی پرتغال را رد کرد
بیوگرافی مورینیو

ژوزه ماریو مورینیو فلیکس، موسوم به آقای خاص، متولد ۲۶ ژانویه‌ی ۱۹۶۳ بازیکن سابق فوتبال و سرمربی کنونی باشگاه رم است که اهل پرتغال می‌باشد. او با کسب ۲۷ عنوان قهرمانی، یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال است. او با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ یوفا و لیگ کنفرانس اروپا رکورددار می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *