بزرگترین نمایشگاه مد و لباس اصفهان افتتاح شد [+عکس]

صبح امروز، اولین رویداد و بزرگترین نمایشگاه مد و لباس اصفهان افتتاح شد که بازخوردهای متفاوتی و زیادی را برای این شهر کسب کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برگزاری و افتتاح بزرگترین نمایشگاه لباس اصفهان در روزهای آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید:

عکس جنجالی زهره حمیدی با لباس عروس

عکس لباس عروس مهراوه شریفی نیا کاربران را شکه کرد

نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان

در ادامه می‌توانید تصاویری از لباس‌های این نمایشگاه را ببینید:

بزرگترین نمایشگاه مد و لباس اصفهان افتتاح شد
افتتاح بزرگترین نمایشگاه لباس اصفهان

نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان به عنوان جشنواره‌ای برای عرضه‌ی برندهای مطرح بانوان با تأکید بر حوزه حجاب و عفاف، از روز گذشته ششم بهمن در هتل عباسی آغاز شد و تا نهم بهمن ماه می‌باشد.

علیرضا ایزدی، در گفت و گوی اخیرش در رابطه با این نمایشگاه گفت:

بی‌تردید تاریخ ایران با قدمتی دیرینه یکی از کهن‌ترین رخدادهای فرهنگی و تمدنی جهان به شمار می‌رود که در شکل‌گیری و امتداد آن فرهنگ و آداب و رسوم سنتی به‌ویژه پوشاک که ریشه در اعتقادات این ملت بزرگ به خداوند متعال دارد نقش مهمی ایفا می‌کند.

او همچنین در رابطه با الزام این نمایشگاه ادامه داد:

با توجه به لزوم ارائه روش‌های جدید و به‌روز و متناسب با درخواست مردم و هم‌میهنان، اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مد و لباس اصیل ایرانی با حمایت شرکت تعاونی حامیان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کارگروه مد و لباس استان، ظهر دیروز در محل هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.‌

بزرگترین نمایشگاه مد و لباس اصفهان افتتاح شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *