بارش برف سنگین در یکی از روستا های بروجن [+فیلم]

بارش برف سنگین باعث شد ارتفاع برف در یکی از روستاهای بروجن به یک و نیم برسد. بر این اساس کوچه ها و خیایان های روستای امام قیس پر از برف شده اند.

ارتفاع برف در روستای امام قیس یک و نیم متر شد

به گزارش پارسینه

امام قیس، روستایی از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال بختیاری است و درگیر بارش برف سنگین است، در ویدیویی که یکی از اهالی روستا منتشر کرده است کوچه‌ها و خانه‌ها به محاطره برف درآمده‌اند.

بارش شدید برف باعث شد تا ارتفاع برف در یکی از روستاهای بروجن به یک و نیم برسد. به همین دلیل کوچه ها و خیایان های روستای امام قیس پر از برف شده اند. از امروز بخش های خصوصی برای برف روبی به کمک ساکنین روستا امده اند.

بارش برف یک خانه روستایی را تخریب کرد

فتاح کرمی فرماندار بروجن با اشاره به تخریب یک واحد مسکونی در روستای سیف‌آباد به دلیل بارش سنگین برف بخش بلداجی، گفت: به دلیل بارش باران و برف، امکان وقوع خسارات بیشتر در روستا‌های این شهرستان وجود دارد.

فرماندار بروجن ادامه داد: هم‌اکنون همه محورهای مواصلاتی روستایی و شهری شهرستان باز است اما در برخی محورها مانند محور بروجن به لردگان به دلیل بارش زیاد برف به ویژه در گردنه گوشنگلی تردد کُند است.

وی افزود: راه ارتباطی روستای امام‌قیس باز است اما حجم برف در معابر روستا زیاد است که از صبح امروز با کمک بخش خصوصی برف‌روبی معابر آغاز شده و تاکنون به هیچ کدام از منازل مسکونی روستا آسیبی وارد نشده است.

کرمی اضافه کرد: مسجد امام حسین(ع) شهر بروجن، دبیرستان هجرت گندمان و حسینیه روستای دوراهان برای اسکان مسافران در راه مانده تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *