مستند «سلاح ایرانی» از شبکه مستند پخش می‌شود! [+جزئیات]

رونمایی مستند سلاح ایرانی ؛ مدیر گروه مستند روایت فتح در مراسم رونمایی از مستند «سلاح ایرانی» از تولید مجموعه مستند جزایر ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

مجموعه مستند «سلاح ایرانی» به کارگردانی داود مرادیان درباره توانمندی‌های نظامی ایران است که قرار است از شبکه مستند پخش شود. در ادامه مطلب با خبر پخش مستند سلاح ایرانی همراه ما بمانید.

رونمایی مستند سلاح ایرانی

  • زمان پخش مستند سلاح ایرانی

به گزارش منابع خبری:

قسمت‌های پنج‌گانه مجموعه سلاح ایرانی که با عناوین توانمندی‌های شناوری ارتش، توانمندی‌های شناوری سپاه، توانمندی‌های موشکی – دریایی ارتش و سپاه، پدافند هوایی و توانمندی‌های موشک‌های بالستیک تولید شده، از شبکه مستند سیما به نمایش درآمده و سپس از دیگر شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه با همکاری مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع، طی یک سال ساخته شده است.  این مجموعه ۵ قسمتی، مرحله نخست از مجموعه مستند «سلاح ایرانی» است، مرحله دوم، مستند‌هایی با تصاویر جدید و دیده نشده درباره دستاورد‌های جدیدتر دفاعی ایران خواهد بود. مجموعه مستند «جزایر ایرانی» از هفته جاری کلید خواهد خورد. این مستند در فاز نخست به مجموعه جزایر نازعات (جزیره ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک و سیری) خواهد پرداخت.

تفاوت این مجموعه مستند با مستند‌هایی که تاکنون از جزایر ایرانی ساخته شده، توجه به زیست بوم، حماسه‌های محلی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و مسائلی از این دست بوده و تلاش خواهد کرد از اقلیم‌گردی صِرف و پرداخت به قابلیت‌های گردشگری، فراتر رود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *