آخرین خبرها از سما جهانباز دختر مفقود شده شیرازی [+جزئیات]

آخرین خبر ها از سما جهانباز دختر مفقود شده. عکس منتشر شده از وضعیت دردناک پدر «سما جهانباز» دختر گمشده اصفهانی و درخواست او از رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه.

سرنوشت نامعلوم سما جهانباز و دستگیری 12 نفر در پرونده گم شدن دختر اصفهانی در شیراز

عکس منتشر شده از وضعیت دردناک پدر سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی.در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، پدر سما بهمن ماه ۱۴۰۱ کنار پل خواجو اصفهان در حالی که پلاکارتی از عکس‌های دخترش را در دست داشت از رئیس جمهور و رییس قوه قضاییه درخواست کمک کرد تا دخترش را پیدا کنند.

آخرین خبرها از سما جهانباز
آخرین خبرها از سما جهانباز

آخرین خبرها از سما جهانباز

به گزارش صدای ایران

همه چیز از ساعت ۹ شب ۲۵ تیرماه آغاز شد. خانواده سما جهانباز برای سفر به شیراز و خانه عمه «سما» رفته بودند. قرار بود همان شب یا فردا صبح او به همراه خانواده‌اش به اصفهان برگردند. «سما» ساعت ۷:۲۰ عصر، از منزل عمه‌اش، برای خرید بیرون می‌رود. دو ساعت بعد، سما به خانواده‌اش خبر می‌دهد که در حال برگشتن به خانه است و ده دقیقه دیگر می‌رسد. اما پس از آن، گوشی او خاموش می‌شود و دیگر هیچ خبری از «سما» نمی‌شود و تا همین امروز این دختر اصفهانی مفقود شده است.

سرهنگ حمید افرامن، مسئول اطلاع‌رسانی پلیس فارس درباره این پرونده می‌گوید:

همچنان پیگیری این پرونده به صورت ویژه ادامه دارد. 12 نفر در خصوص این پرونده بازداشت شده‌اند.تمام افرادی که در فیلم منتشر شده و مرتبط با این پرونده بودند بازداشت شدند. در بررسی‌ها و تحقیقات و انتظامی و قضایی رفع اتهام شدند.

پرونده در دست پیگیری است و به این شکل نیست که اصلا پلیس دنبال این خانم نباشد ولی همچنان سرنخی از سما دختر گمشده به دست نیامده است.

هفت ماه بی‌خبری خانواده

آخرین خبرها از سما جهانباز

ماجرا از این قرار است که سما جهانباز ۲۲ ساله، به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفتند، تا عمه‌شان را ببینند.پس از آن قرار بوده که سما به همراه مادر و عمه‌اش به منطقه خلیج بروند، ولی سما از آن‌ها جدا می‌شود، تا تکه طلای ۲ تا 3 میلیون تومانی را در معالی‌آباد برای دختر عمه‌اش بفروشد.

در نهایت هم پس از خروج دختر از طلافروشی گوشی‌اش خاموش می‌شود و هیچ‌کس خبر ندارد که چه اتفاقی برای او رخ داده است.در این میان سعید جهانباز پدر سما هم مدعی است که ویدئو‌هایی در دست دارد که نشان می‌دهدیک نفر خارج از طلا فروشی در تعقیب دخترش بوده است.

اما طبق گفته او، پلیس کاملا در این رابطه مطمئن نیست و به نظرش این ویدئو‌ها سرنخ قانع‌کننده‌ای نبوده‌اند و این فرد هم رفع اتهام شده است.

دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد.

همچنین خواهر سما در گفت‌وگوی چندی قبل با رکنا اعلام کرده بود

ما ساکن اصفهان هستیم. چند روز بود برای سفر به شیراز و خانه عمه‌ام رفته بودیم. قرار بود همان شب یا فردا صبحش همگی راه بیفتیم و به اصفهان برگردیم.

روز بیست‌وپنجم تیرماه بود. سما ساعت ۷:۲۰ عصر، از خانه بیرون رفت تا برای خودش یک سری وسیله شخصی بخرد. به پاساژی درخیابان معالی‌آباد شیراز رفت.

یکی دو ساعت بعد، حدود ساعت یک‌ربع به ۱۰ بود که سما خبر داد، در حال برگشتن به خانه است و یک ربع دیگر می‌رسد. پس از آن گوشی‌اش خاموش شد و دیگر هیچ خبری از او نداریم.

پلیس می‌گوید پیگیری‌ها پیرامون پرونده گم شدن سما جهانباز در جریان است. سما هفت ماه است که گم شده یا ناپدید شده است. اگر اطلاعاتی از این پرونده دارید در اختیار خانواده‌اش یا پلیس قرار دهید شاید این دختر جوان پیدا شد.

بیشتر بخوانید

آخرین خبرها از سما جهانباز دختر مفقود شده شیرازی


2 thoughts on “آخرین خبرها از سما جهانباز دختر مفقود شده شیرازی [+جزئیات]

  1. به دید من این دختره رو کشتن، بعدش جسدش رو یه جایی سر به نیست کردن، بنظرم اون راننده تاکسی رو باید گیر آورد ، متاسفم هستم برای خانواده این خانم، ولی کسی که یکسال هست خبری ازش نشده و فقط پلیس مظنونین رو بازداشت کرده ، البته پلیس هم میدونه که دختره رو کشتن ولی میخواد قاتل و جای دفن دختره رو پیدا کنه بعد به خانواده اطلاع بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *