همنواز

واکنش وزیر آموزش به مسمومیت های قم [+فیلم]

واکنش وزیر آموزش به مسمومیت های قم ، بررسی‌های ما و جلسات با استاندار و مسئولان محلی نشان داد که ماجرای باز نشدن مدارس به دلیل مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر تحت تاثیر شایعات است.

اظهارات جنجالی وزیر آموزش به مسمومیت ها در قم

صحبت های وزیر آموزش در باره مسمومیت های قم

در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان قم، شاهد شایعات هستیم در حالی که مشکلی وجود ندارد و دانش‌آموزان می‌توانند به مدارس بروند.

توضیحات نوری درباره مسمومیت های اخیر در قم

اظهارات عجیب و جنجالی نوری وزیر آموزش

به دوستان عزیزم در رسانه که یکی از ارکان فرایند تربیت هستند، می‌گویم که کرونا هم به واسطه همین شتاب یا برجستگی شایعاتی که وجود داشت، باعث تعطیلی مدارس شد.

البته سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است ولی به گونه‌ای افراطی اقدام و منجر به تعطیلی مدارس شد، در حالی که در سایر کشورهای دنیا وضعیت اینگونه نبود.

اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت های اخیر

واکنش وزیر آموزش به مسمومیت های قم

یوسف نوری در حاشیه پنجاه و نهمین نشست کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور درباره مسمومیت های اخیر دانش آموزان در استان قم توضیحاتی ارائه کرد و گفت

در استان قم نهادهای مختلفی مشغول بررسی این موضوع هستند. شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها را به همراه داشت. در این خصوص تلفات جانی نداشتیم، اما برخی شایعه کرده‌اند که دانش‌آموزان فوت کرده‌اند یا دچار عوارضی همچون فلجی شده‌اند که این شایعات تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی در این ماجرا فوت نکرده است، اضافه کرد

بسیاری از دانش آموزان سرپایی درمان و برخی دیگر یک شب را در بیمارستان گذراندند. برخی خانواده‌ها نیز به علت انتشار شایعات نگران عواقب و اثرات بعدی مسمومیت و استشمام بو بودند که این موضوع هم رد شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *