فوری: جسد کریستین آتسو در ترکیه پیدا شد! [+جزئیات]

پیدا شدن جسد کریستین آتسو ، جسد آتسو مهاجم تیم “هاتای اسپور” و بازیکن پیشین تیم فوتبال چلسی امروز صبح از زیر آوار زلزله ترکیه یافت شد.

جسد بازیکن پیشین چلسی از زیر آوار زلزله ترکیه یافت شد. در ادامه مطلب با خبر کشف جسد کریستین آتسو همراه ما بمانید.

پیدا شدن جسد کریستین آتسو

  • کریستین آتسو درگذشت

نقل از championat:

جسد کریستین آتسو، مهاجم تیم “هاتای اسپور” که پیش از این برای چلسی بازی می‌کرد، زیر آوار در ترکیه پیدا شد. ایجنت این بازیکن فوتبال در توییتر خود این خبر را اعلام و تایید کرد.

از زمان آغاز زمین‌لرزه‌های ویرانگر ترکیه در هفته گذشته، در مورد محل نگهداری و وضعیت آتسو خبری در دسترس نبود. پیش از این نمایندگان هاتای اسپور اعلام کرده بودند که این بازیکن فوتبال قصد داشت این باشگاه ترکیه‌ای را ترک کند. این بازیکن در تیم هاتای اسپور در منطقه قهرمان‌مرعش ترکیه بازی می‌کرد و همزمان با زلزله در این منطقه حضور داشت. حالا با آواربرداری‌ها جسد این بازیکن 31 ساله غنایی از زیر آوار پیدا شده است.

درگذشت کریستین آتسو

این بازیکن تیم ملی غنا در طول دوران حرفه‌ای خود موفق شد برای تیم‌های چلسی ، اورتون، نیوکاسل، بورنموث، پورتو، مالاگا اسپانیا و سایر باشگاه‌ها بازی کند. روز قبل از وقوع زلزله این فوتبالیست با به ثمر رساندن یک گل زیبا تیمش را برنده کرده بود. آتسو هنگام مرگ ۳۱ سال داشت و در سپتامبر ۲۰۲۲ به هاتای اسپور ترکیه پیوسته بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *