قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401 ؛ قیمت سکه رکورد خود را زد !

امروز میخواهیم قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401 را بررسی کنیم. گویا قیمت سکه رکورد خود را زد و سر صدای زیادی را در بازار تهران ایجاد کرده است.

۴ اسفند ۱۴۰۱ قیمت طلا,سکه,دلار و ارز آزاد در بازار امروز پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۴,نرخ های اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافی ملی را از وب سایت ما مشاهده کنید.

 قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401

  • افزایش قیمت سکه در 4 اسفند
 قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401
افزایش قیمت سکه در 4 اسفند

این افزایش قیمت در بازار فلز زرد در حالی رخ داد که مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا از عرضه ۳۰۰ هزار قطعه سکه در هفته آینده در مرکز مذکور خبر داد. امیر هامونی با این امید که عرضه سکه از این طریق بتواند تا حد زیادی حباب سکه را کاهش دهد، این خبر را اعلام کرد.

این خبر در حالی منتشر شد که روز گذشته فروش گواهی سپرده کالایی سکه طلای ربع بهار آزادی، از بورس کالا حذف شد تا در بستر بازار مبادله‌ای این اقدام دنبال شود. با وجودی که حراج ربع‌ سکه از ۲۴ آبان‌ماه امسال آغاز شده بود اما استقبال قابل توجهی از آن صورت نگرفت و حالا قرار است ذخایر طلای کشور در سامانه‌ای دیگر و با عنوانی تازه عرضه شود.

 قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401
قیمت سکه در روز 4 اسفند 1401

افزایش قیمت سکه در 4 اسفند

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۲۷.۰۸ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۴۸۶ هزار ۲۵۳ تومان است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *