پیشنهاد باورنکردنی یک ایرانی مقیم کانادا برای خرید باشگاه پرسپولیس!

یک ایرانی مقیم کانادا برای خرید باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به این تیم فوتبال ارسال کرد. در ادامه به جزئیات پیشنهاد خرید پرسپولیس می‌پردازیم.

به تازگی تیم پرسپولیس با یک خریدار ایرانی مقیم در کانادا مواجه شده است که حاضر با قیمتی باورنکردنی این تیم محبوب را خریداری کند.

پیشنهاد باورنکردنی برای خرید باشگاه پرسپولیس

پیشنهاد خرید پرسپولیس

پیشنهاد باورنکردنی برای خرید باشگاه پرسپولیس
پیشنهاد باورنکردنی برای خرید باشگاه پرسپولیس

روز گذشته نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که محتوای آن حامل پیشنهاد خرید این باشگاه بود. تاجر ایرانی که این پیشنهاد را داده مقیم کانادا می‌باشد و با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن با هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شده است.

فردی به نام الکس هادی‌تقی با معرفی خود به عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داده است.

الکس در بخش دیگری از نامه خود خطاب به باشگاه پرسپولیس برای اینکه موفقیت خود را در خصوص درآمدزایی و سرمایه‌گذاری را به نمایش بگذارد، به پروژه اخیر خود در کشور یونان اشاره کرده است، جایی که با نام بردن از این پروژه برای اینکه بررسی و استعلام‌های لازم برای مدیران پرسپولیس میسر شود، از احداث پروژه خود با سرمایه‌گذاری ۵۸۰ میلیون دلاری خبر داده است.

اما بخش جالبی از این نامه به ادعای الکس هادی‌تقی درباره بحث مالی و هزینه‌های این باشگاه پرداخته است:

حاضرم ۵۰ میلیون دلار برای خرید باشگاه و ۵۰ میلیون دلار نیز برای بخش آکادمی، جذب بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد دهم.

پیشنهاد خرید پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *