پشت پرده مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی چه بود؟

به تازگی خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در استان کرمانشاه منتشر شد. در ادامه به پشت پرده مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی می‌پردازیم.

در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در استان‌های مختلف، قصه این مسمومیت‌ها به کرمانشاه و یک دبستان دخترانه رسید که این حادثه ۱۵ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد. در ادامه به جزئیات مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی می‌پردازیم.

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی

جزئیات مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی
مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی

داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان در استان‌های مختلف چند روزی است که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یکی از مدارس آموزش و پرورش شهر کرمانشاه خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان این مدرسه گزارش شد؛ که به گفته شاهدان عینی حاضر در محل پس از حضور تیم‌های اورژانس برخی از دانش آموزان به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه منتقل شدند.

به گفته شاهدان بوی تند گاز نامعلوم پخش شده در مدرسه بلافاصله حال برخی از دانش آموزان را بد می‌کند. سوزش چشم و گلو، اشک چشم و سرفه از عوارض استنشاق این گاز بوده است.

اورژانس در کم‌ترین زمان ممکن به مدرسه می‌رسد؛ حال عمومی برخی از دانش آموزان بر اثر استنشاق این گاز نامعلوم نامناسب گزارش می‌شود و در این خصوص دانش آموزان مسموم این مدرسه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل می‌شوند.

جزئیات مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *