شواهدی از بارداری یوزپلنگ ایرانی [+ویدیو]

شواهدی از بارداری یوزپلنگ ایرانی بدست آمده که باعث خوشحالی تمامی مردم ایران شد. به تازگی تصاویری از بارداری تنها یوز ماده ایرانی پخش شده. در برای تماشای ویدیو همراه ما باشید.

شواهدی از بارداری یوزپلنگ «ایران» در دسترس است که در مقابل خبر فوت تنها توله‌اش باعث خوشحالی مردم ایران شد. حامله بودن یوز پلنگ ایران هنوز به طور قطعی تایید نشده است. در ادامه با تماشای فیلم کامل این یوز ایرانی با ما همرا بمانید.

شواهدی از بارداری یوزپلنگ ایرانی

حاملگی ایران یوز ماده توران

به گفته ایرنا:

«ایران» یوزپلنگ ماده در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود سمنان شواهدی از بارداری نشان داده که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.

شواهدی از بارداری یوزپلنگ ایرانی

فیلم کامل شواهد بارداری یوزپلنگ ایرانی بسیاری جنجالی شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان تاکید کرد که بدون سونوگرافی نمی‌شود نظری درباره باردار بودن یا نبودن “ایران” بدهیم. همچنین در پاسخ به این پرسش که در چه تاریخی سونوگرافی ایران باید انجام شود، می‌گوید:

45 تا 50 روز بعد از جفتگیری موفق، می‌توانیم بعد از سونوگرافی  “ایران” نظری درباره بارداری او دهیم.

«ایران» یوزپلنگ ماده‌ای است که اواسط فروردین سال ۱۳۹۹ از پارک پردیسان تهران به پایگاه پشتیبان ۷۰۰ هکتاری در پارک ملی توران شهرستان شاهرود استان سمنان برده شد.

پیش از باردای اکنونش، سه توله در اردیبهشت ۱۴۰۱ به روش سزارین به دنیا آورد که دوتا از آن‌ها همان روزهای ابتدایی از دست رفت و پیروز در روزهای اخیر جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *