شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی [+جزئیات]

اگر می‌خواهید شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی را بدانید، در ادامه با ما بمانید تا به شرایط و اقساط وام 200 میلیونی بانک کشاورزی بپردازیم.

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند می‌توانند شروع به اقدام برای دریافت وام جدید بانک کشاورزی کنند. در ادامه به جزئیات اقساط وام 200 میلیونی بانک کشاورزی نیز خواهیم پرداخت.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی

دریافت وام جدید بانک کشاورزی

مشتریان مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی داشته باشند و حداقل هم 5 میلیون تومان در سپرده‌های خود بلوکه کنند.

در صورتی که وام به صورت کوتاه مدت باشد، طی زمان بازپرداخت اقساط به آن یک درصد سود تعلق می‌گیرد. اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که بین دو تا 6 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. میزان سود تسهیلات با توجه به طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود، اما حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی
دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی

اقساط وام 200 میلیونی بانک کشاورزی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *