بدهی پرسپولیس به دروازبان کروات دردسر ساز شد [+جزئیات]

بدهی پرسپولیس. باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشوویچ و مربیان خارجی خود، از یک بانک به صورت ارزی پول قرض گرفته است.

باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که نمی‌تواند از پس هزینه‌های جاری خود هم بربیاید. کمتر سابقه داشت که این باشگاه به رستوران و داروخانه هم بدهکار شود که این اتفاق رخ داده است.

بدهی پرسپولیس به رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس در فصل پاییز بود که برای رهایی از طلب سنگین بوژیدار رادوشویچ دروازبان سابق خود با او توافق کرد که طلبش را در چهار قسط پرداخت کند. زمان پرداخت قسط اول ۲۵ دی ماه بود که به هر شکلی که بود پرداخت شد.

اما داستان اینجا به پایان نمیرست زیرا مدیریت باشگاه پرسپولیس این پول را از یکی از دوستانش در اروپا قرض کرد که همین موضوع باعث شد تا این بدهی پرسپولیس هم چنان پابرجا بماند.

این در حالی است که زمان پرداخت قسط دوم قرارداد رادو اواخر اسفند ماه فرا می‌رسد و باشگاه پرسپولیس باید با دلار نزدیک به ۶۰ هزار تومان آن را پرداخت کند. البته اگر تا آن موقع قیمت دلار بالا نرود که بعید است. درواقع باید گفت پرسپولیس باید در این ماه ۴۰۰ هزار دلار بابت طلب رادو پرداخت کند.

بدهی های مالی پرسپولیس

از این رو سرخپوشان طبق قرار دادی که با مربیان و بازیکنان خود بسته است باید پرداختی‌هایش به آنها را تا قبل از اتمام سال جاری به ۶۵ تا ۷۰ درصد برساند. سرخپوشان تا الان ۵۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند و بازیکنان و مربیان خارجی این تیم هم شرایطی مشابه دارند.

و از سوی دیگر لئوناردو پریرا که به تازگی قرار داد خود را با پرسپولیس بسته و پیش قرار داد خود را دریافت کرده که آن هم هنوز کامل نشده و همین روزها باید دریافتی‌اش به ۴۰ درصد برسد.

تلاش رضا درویش این است که خواسته مالی اعضای تیمش را تا قبل از پایان سال برآورده سازد در غیر این‌صورت شاید شاهد واکنش یحیی گل‌محمدی باشیم.

ایرانسل باز هم به داد پرسپولیس می‌رسد

باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با شرکت ایرانسل دارد باید در ۴ قسط از این شرکت دریافتی داشته باشد که دو قسط آن پرداخت شده است.

پرداختی‌های شرکت ایرانسل به باشگاه پرسپولیس ۲۵ تا ۲۷ میلیارد تومان است و زمان قسط سوم آن هم بین هفته بیست‌ودوم تا هفته بیست‌وسوم خواهد بود.

البته این مبلغی که شرکت ایرانسل قرار است در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد شاید نیمی از بدهی این باشگاه به اعضای تیمش و طلبکاران دیگر هم نباشد. به همین خاطر هم درویش به دنبال این است که اسپانسرهای دیگری را برای همکاری با باشگاهش پیدا کند تا میزان درآمدزایی‌شان افزایش یابد.

از سوی دیگر مهدی تاج مدتی پیش و در حین برگزاری مراسم انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا دیداری را با شیخ سلمان و اینفانتینو داشت و برای چندمین بار از رئیس فیفا خواست که شرایطی را فراهم آورد تا طلب فدراسیون فوتبال ایران و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فیفا و AFC آزاد شود. اینفانتینو مطابق معمول وعده‌هایی را به تاج داد که هنوز عملی نشده است.

در همین راستا رئیس فدراسیون کشورمان چند روز پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد با رایزنی‌هایی که با این دو نهاد داشته به‌زودی پرسپولیس طلب سه میلیون دلاری‌اش و همچنین استقلال طلب پانصد هزار دلاری خود را دریافت خواهد کرد و هچنین فدراسیون هم دو میلیون دلار از مطالباتش از فیفا را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *