رونمایی از مدافع میانی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران [+عکس]

به تازگی خبری در مورد مدافع میانی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران پخش شده که عملکرد فوق العاده او بسیار طرفداران فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

به نقل از ورزش سه، در رقابت‌های جام ملت های ۲۰۲۳ جوانان آسیا ، تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف قطر خواهد رفت. حضور میلاد کر و محمد امین حزباوی در قلب دفاع ایران نقطه قوت اصلی این تیم محسوب می شود‌ دو بازیکنی که با وجود جوانی در مسیر پختگی فوتبالی قرار دارند‌.

مدافع میانی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران

  • رونمایی از مدافع جدید تیم ملی جوانان کشور ایران
مدافع میانی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران
مدافع میانی جدید تیم ملی جوانان ایران

مدافعان میانی تیم ملی جوانان ایران در کنار نفراتی همچون دانیال ایری، امین پیلعلی و مرصاد سیفی می‌توانند با آماری قابل قبول نشان دهند گل نخوردن را همچون بزرگسالان به خوبی یاد گرفته اند تا دیواره بتنی جدیدی را برای فوتبال ایران ایجاد کنند. رونمایی از مدافع جدید تیم ملی جوانان کشور ایران که جزء بهترین مهره‌ها هستند بسیار مهم می‌باشند و تمرین‌های سنگینی را در حوضه اختصاصی خود انجام می‌دهند.

جایگاهی که قبل از آن‌ها نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری و ‌.. بر عهده داشتند، مدافعان فوق‌العاده‌ای که الگوهای بزرگی برای این جوان‌های جویای نام بااستعداد هستند.

مدافع میانی جدید تیم ملی جوانان ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *