کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان ؛ مدال طلا بر گردن قیاسی [+جزئیات]

کشتی جام دانکلوف بلغارستان ؛ نایب قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف به عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف به 3 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند. در ادامه مطلب با خبر مصطفی قیاسی کشتی همراه ما بمانید.

کشتی جام دانکلوف بلغارستان

  • مصطفی قیاسی کشتی دانکلوف بلغارستان

به گزارش منابع خبری:

 مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف امشب در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 8 مقابل چابا ویدا از مجارستان پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 2 اخسربک گولایف از اسلواکی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قیاسی در نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر صفر رمضان ساری از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کشتی دانکلوف بلغارستان

یزدانی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل رمضان رمضان‌اف از بلغارستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. تا دقایق دیگر مصطفی قیاسی در وزن ۷۹ کیلوگرم و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و شاهین بداغی در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی به روس تشک خواهند رفت. این سه کشتی گیر برای کسب مدال طلا تلاش خواهند کرد. تا دقایق دیگر ارشک محبی در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم به روی تشک می‌رود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *