ماجرای پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل بی‌حجابی

به تازگی ماجرای پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل بی‌حجابی جنجال به پا کرده است. در ادامه به جزئیات پلمب باشگاه ورزشی می‌پردازیم.

یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و شئونات اسلامی در رشت پلمب شد. در ادامه به جزئیات پلمپ باشگاه ایروبیک در رشت می‌پردازیم.

ماجرای پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل بی‌حجابی

این مجموعه که یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت بود، به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

بر این اساس، پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.

پلمب باشگاه ورزشی

بنا به همین گزارش، تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنر‌های یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

ماجرای پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل بی‌حجابی
پلمب باشگاه ورزشی به دلیل بی‌حجابی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *