فوری: باغ پرندگان مشهد پلمپ شد [+جزئیات]

به تازگی اخباری درباره پلمپ شدن باغ پرندگان مشهد منتشر شده است. در ادامه به جزئیات بسته شدن باغ پرندگان مشهد خواهیم پرداخت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پلمپ مجموعه باغ پرندگان مشهد خبر داد. در ادامه به جزئیات ماجرای پلمپ باغ پرندگان مشهد می‌پردازیم.

پلمپ شدن باغ پرندگان مشهد

  • بسته شدن باغ پرندگان مشهد

محیط زیست خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست،مهدی اله پور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:

باغ پرندگان مشهد بدلیل تخلفات متعدد و رعایت ننمودن ضوابط زیست محیطی و نگهداری حیوانات در شرایط نامناسب و نامطلوب که استانداردهای آن رعایت نمی‌شد، پلمپ شد.

ماجرای پلمپ باغ پرندگان مشهد

وی در خصوص جزییات پلمپ این مجموعه در مشهد افزود:

باغ پرندگان مشهد چندین سال است که در مشهد فعالیت دارد، کارشناسان حفاظت محیط زیست استان طی چندین مرحله اخطاریه‌های متعددی جهت رعایت ننمودن دستورالعمل‌های زیست محیطی و نگهداری نامناسب و نامطلوب گونه‌های موجود به مسئولین باغ ابلاغ کرده بودند و مهلت جهت رفع نواقص و بهبود شرایط بهداشتی و انجام تعهدات به این مجموعه داده شد.

پلمپ مجموعه باغ پرندگان مشهد

مهدی اله پور گفت:

پلمپ این مجموعه در راستای محافظت از جان پرندگان این مجموعه می‌باشد، و در صورت اصلاح و رفع مشکلات و موارد مندرج در دستورالعمل‌ها و ضوابط فنی محیط زیست، امکان بازگشایی مجموعه قابل بررسی خواهد بود.

پلمپ شدن باغ پرندگان مشهد
پلمپ باغ پرندگان مشهد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *