حمله وحشتناک به قهوه خانه معروف تهران [+جزئیات]

اخیراً خبری تحت عنوان حمله وحشتناک به قهوه خانه معروف تهران در فضای مجازی منتشر شد که ماجرای بسیار عجیبی دارد و در ادامه به آن می‌پردازیم.

حمله به یک قهوه خانه در تهران از جمله اخبار بسیار ترند حوادث است که به انتشار رسید. در طی بازسازی حمله به قهوه خانه ، مجرمین به جرم خود یعنی سرقت از یک قهوه خانه معروف در تهران اعتراف کردند. بعد از گذشت 7 ماه از تخریب یک قهو‌ه‌خانه در خیابان خوش توسط اراذل و اوباش، بازسازی صحنه جرم با حضور اشرار حاضر در آن روز انجام شد.

حمله وحشتناک به قهوه خانه معروف تهران

حمله وحشتناک به قهوه خانه معروف تهران
سرقت از یک قهوه خانه معروف در تهران

مهرماه سال گذشته، 4 اوباش سطح 2 کشور به بهانه زهرچشم گرفتن از مرد دیگری، به قهو‌ه‌خانه‌ای در خیابان خوش و هاشمی تهران حمله و بعد از تخریب تلویزیون، یخچال، قلیان و سایر اموال این مغازه، اقدام به سرقت تعدادی از وسایل آن نیز کردند. صاحب قهوه‌خانه که مرد جوانی است تا مدت‌ها برای شکایت اقدام نمی‌کند و حتی خودش دوباره مغازه را بازسازی و راه می‌اندازد.

حمله وحشتناک به قهوه خانه معروف تهران
بازسازی حمله به قهوه خانه

حمله به یک قهوه خانه در تهران

تا اینکه بالاخره تصمیم به شکایت گرفته و به محض باز شدن پرونده و ارجاع آن به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران، طی 48 ساعت 3 نفر از این اراذل و اوباش دستگیر می‌شوند. صبح روز گذشته بعد از دستور مقام قضایی، بازسازی صحنه جرم در قهوه‌خانه انجام و 3 متهم دستگیر شده در این پرونده، به جرایم ارتکابی خود از جمله تخریب قهوه‌خانه و سرقت از آن اعتراف کردند. گفتنی است که هنگام دستگیری این اراذل و اوباش یک کلت کمری، چند شمشیر و قمه، بیش از 30 گرم کوکائین، مشروبات الکی و… کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *