همنواز

تبانی در فوتبال ایران و پاسخ کوبنده هومن افاضلی

به تازگی، مصاحبه‌ای با هومن افاضلی در فضای مجازی و فضای رسانه منتشر شده است و در ادامه تبانی در فوتبال ایران و پاسخ کوبنده هومن افاضلی منتشر شده است.

کارشناس فوتبال و مربی تیم ملی فوتبال امید، مصاحبه‌ای داشت که در آن پاسخ هومن افاضلی به تبانی فوتبال تحت عنوان خبری مبنی بر پاسخ کوبنده افاضلی به فوتبال منتشر شد.

تبانی فوتبال و صحبت های هومن افاضلی در گفتگو با آنا، در مورد آنکه همواره سرمربی تیم ملی امید زمانی انتخاب می‌شود که فرصت چندانی نیست تا تیم ملی را آماده مصاف با رقبا کرد اضهاراتی داشت.

تبانی در فوتبال ایران و پاسخ کوبنده هومن افاضلی

تبانی در فوتبال ایران و پاسخ کوبنده هومن افاضلی
تبانی در فوتبال ایران و پاسخ کوبنده هومن افاضلی, پاسخ هومن افاضلی به تبانی فوتبال

او ابتدا گفت:

در وهله اول باید تیم ملی از کادر فنی خوبی برخوردار باشد و باید در هر صورت مربی حس کند و کسانی که در اختیار دارد، بهترین هستند و نیازهای تیم را برطرف می‌کنند. آقای قلعه نویی به‌نظرم در حال تدارک دیدن یک کادر فنی خوب است و تیم خوبی را جمع می‌کند.

او در ادامه درباره برهم نخوردن استقلال و پرسپولیس برای انتخاب اندرانیک تیموریان و حمید مطهری گفت:

اون چیزی است که آقای قلعه‌نویی باید پاسخ بدهد.

همچنین او درباره نیامدن آقای مطهری ادامه داد:

ایشون بلاخره در لیگ برتر سرمربی بودند چندین سال هم در تیم پرسپولیس بوده و من فکر می‌کنم انقدر تأیید که چه کسی دستیار می‌شود، کار خوبی نباشد.

پاسخ هومن افاضلی به تبانی فوتبال

در ادامه می‌توانید تصویری از هومن افاضلی را ببینید:

هومن افاضلی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۰ بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. او دستیاری میروسلاو بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ و سپس علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران و سرمربیگری تیم ملی امید ایران، تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران، باشگاه فوتبال شهاب زنجان، باشگاه فوتبال استیل آذین تهران و صبای قم و باشگاه فوتبال نفت تهران و کارون اروند خرمشهر را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *