واکنش جورجینا به خبر جدایی اش از رونالدو ؛ علت شایعات چیست؟

بعد از حدس و گمان‌ها راجب نزدیک بودن جدایی رونالدو از جورجینا، استوری واکنش جورجینا به خبر جدایی اش از رونالدو خبرساز شده است.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با درگیری شدید در ملاء عام هنگام سوار شدن به هواپیما، به شایعات در مورد وضعیت رابطه خود دامن زدند. چند روزی است که گفته می‌شود رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز لحظات خوبی را تجربه نمی‌کند.

از زمان ورود ستاره پرتغالی به باشگاه فعلی‌اش، النصر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه این رابطه ممکن است به هم بخورد، وجود داشته است. در پی این حدس و گمان‌ها جورجینا با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش علت این شایعات را بیان کرد. در ادامه واکنش جورجینا به خبر جدایی اش از رونالدو را ببینید.

بیشتر بخوانید:

واکنش جورجینا به خبر جدایی اش از رونالدو

علت شایعات چیست؟

جدایی جورجینا از رونالدو
جدایی جورجینا از رونالدو

تصویر بالا اولین واکنش جورجینا به جدایی اش از رونالدو است که در صفحه مجازی‌اش در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. این روزها شایعاتی در خصوص زندگی مشترک کریستیانو رونالدو با نامزد آرژانتینی‌اش دست به دست می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برخی از رسانه‌ها در این خوصوص خبر داده‌اند که این زوج مشهور به دنبال جدایی از یکدیگر هستند و این اتفاق شاید به زودی رخ بدهد. با این حال همین موضوع باعث شد تا این مدل آرژانتینی به شایعات واکنش نشان دهد. جورجینا در استوری جدید خود در اینستاگرام نوشت: “حسادت، شایعات رو به وجود میارن”.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *