اعمال افزایش حقوق بازنشستگان [+جزئیات]

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت جزئیاتی در مورد اعمال افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داد.

امروز 20 اردیبهشت حرف های وزیر تعاون در مورد بازنشستگان را شاهد بودیم که در مورد مبلغ حقوق بازنشستگان صحبت‌هایی ارائه کرد. در این صحبت‌ها گفته شد که افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی مرمت شد.

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان
اعمال افزایش حقوق بازنشستگان, حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران گفت:

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری مرمت شد. هم به نحوی حق مسکن و حق اولاد آنها اضافه شد و ابلاغ شد. برای مستمری بگیران تامین اجتماعی با احتساب فروردین ماه آنان، از دیروز پرداخت های اردیبهشت شروع شد. ان شاءالله حقوق همه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب تمام مطالبات آنها تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد. تقریبا دیشب که محاسبه کردیم ۵۰ همت سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت پرداختی خواهد داشت. ان شاءالله مبارک همه عزیزان باشد.

مبلغ حقوق بازنشستگان

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان
اعمال افزایش حقوق بازنشستگان, حرف های وزیر تعاون در مورد بازنشستگان

مرتضوی در ادامه در پاسخ به پرسشی پیرامون بحث های مطروحه در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی، بیان کرد:

در بحث بیمه کارگران ساختمانی تقریبا بهمن ماه سال گذشته بود که مجلس طرحی را تصویب کرد و به دولت نیز ابلاغ شد. ضوابط و مقرراتی را خود مجلس تحت عنوان طرحی در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی پیش بینی کرد. اکنون متوجه شدیم خود نمایندگان طرح اصلاحی دادند. امیدوار هستیم آنچه که خیر و مصلحت است به تصویب برسد. هرچه قانون شود ما اجرایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد:

گاهی زمانی که صحبت از بیمه می شود مردم فکر می کنند دولت خودش قانون وضع می کند یا آئین نامه دولت است در حالی که همه این ها بر اساس مقررات و مصوبات مجلس شورای اسلامی است که تشریفات قانونی آن طی شده و به دولت ابلاغ شده است. رئیس جمهور نیز به دستگاه های اجرایی برای اجرا ابلاغ کرده است. حال اگر اصلاحاتی را مجلس با طرحی که در دستور کار دارد در بحث بیمه کارگران ساختمانی اعمال کند ما نیز آن را اجرایی خواهیم کرد.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *