جزئیات تکمیلی عرضه اولیه والماس !

به تازگی، خبری مبنی بر جزئیات تکمیلی عرضه اولیه والماس به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

چندی پبس، خبری مبنی بر اعلام جزئیات عرضه والماس ۱ به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش، تحت عنوان عرضه والماس در فرابورس را با خودش به همراه داشت.

جزئیات مهم درباره والماس با توجه به پذیرش شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان در بازار دوم فرابورس ایران اعلام شد.

جزئیات تکمیلی عرضه اولیه والماس

اعلام جزئیات عرضه والماس ۱

جزئیات تکمیلی عرضه اولیه والماس
اعلام جزئیات عرضه والماس ۱

با توجه به پذیرش شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان در بازار دوم فرابورس ایران و دستور العمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، ۶۰۰ میلیون سهم از سهام شرکت الماس حکمت ایرانیان معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت عرضه می‌گردد.

بر اساس این اطلاعیه ­سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان با نماد «والماس ۱» از روز چهارشنبه ۱۰ خرداد به صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام و مختلط به روش حراج عرضه می‌شود.

  • تعداد کل سهام شرکت: ۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم
  • متعهد عرضه: موسسه بنیاد تعاون وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح
  • مشاورعرضه: شرکت کارگزاری آرمون بورس
  • متعهد خرید: شرکت تأمین سرمایه کاردان
  • بازارگردان: صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی مهرگان

عرضه والماس در فرابورس

جزئیات تکمیلی عرضه اولیه والماس
جزئیات مهم درباره والماس

با توجه به این موضوع که عرضه اولیه سهام شرکت مذکور به روش حراج انجام می‌شود، توجه به مفاد دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران ومطالعه آن به منظور اطلاع از جزئیات نحوه ثبت سفارش در دوره سفارش گیری و نحوه انجام عرضۀ اولیه اوراق بهادار و سایر مقررات مربوطه، ضروری است.

اطلاعات تکمیلی در خصوص شرکت مذکور در امیدنامه و گزارش کارشناسی ارزشگذاری سهام شرکت، در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) به نشانی www.codal.ir در دسترس علاقه مندان می‌باشد.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *