شلوار جلف و زننده جادی دانشگاه خواجه نصیر را به خاک و خون کشید! ؛ شلوار گل گلی یا مامان دوز؟!

ماجرای شلوار گل گلی پوشیدن جادی میرمیرانی در دانشگاه خواجه نصیر چیست؟ با ما و تیتر جادی دانشگاه خواجه نصیر همراه بمانید تا موضوع را برای شما باز کنیم.

حضور جادی، استاد برنامه نویسی و فعال حوزه تکنولوژی با شلوارک در مراسم تقدیرش در فضای مجازی خبرساز شد. تصاویری از یک استاد برنامه نویسی و فعال حوزه تکنولوژی منتشر شده که جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

در توضیح تصاویر منتشر شده آمده است:

تصویری جالب از امیرعماد میرمیرانی معروف به جادی، استاد برنامه نویسی و فعال حوزه تکنولوژی که وقتی به او اجازه ندادند با شلوارک وارد دانشگاه شود، شلوار گل گلی پایش کرد و برای تقدیر حضور پیدا کرد.

سوالات اساسی بعد از این ماجرا این است که شلوار گل گلی استاد برنامه نویسی در دانشگاه خواجه نصیر چه بلایی سر هویت خودش آورده؟ جادی میرمیرانی کیست؟

شلوار جلف و زننده جادی دانشگاه خواجه نصیر را به خاک و خون کشید!

شلوار گل گلی یا مامان دوز؟!

امیرعماد میرمیرانی معروف به جادی فعال حوزه تکنولوژی که در جریانات اخیر ۱۴۰۱ بازداشت شده بود، در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲، برای سخنرانی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با شلوارک رفته بود و حراست دانشگاه اجازه ورود او را با شلوارک نداده بودند. جادی هم با پوشیدن شلواری گل گلی در مراسم حاضر شد. تصاویر جالبی از این استاد برنامه نویسی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری همراه داشت.

 

شلوار جلف و زننده جادی دانشگاه خواجه نصیر را به خاک و خون کشید! ؛ شلوار گل گلی یا مامان دوز؟!
شلوار جلف و زننده جادی دانشگاه خواجه نصیر را به خاک و خون کشید! ؛ شلوار گل گلی یا مامان دوز؟!

خبرگزاری طرفداری با تیتر پیژامه پوش کی بودی تو!!! سعی کرده بر این موضوع دامن بزند و عکس زیر را از جادی با شلوار گل گلی منتشر کرده است:

جادی دانشگاه خواجه نصیر
جادی دانشگاه خواجه نصیر

همانطور که می‌بینید تصویری جالب از امیرعماد میرمیرانی معروف به جادی، استاد برنامه نویسی و فعال حوزه تکنولوژی که وقتی به او اجازه ندادند با شلوارک وارد دانشگاه شود، شلوار گل گلی پایش کرد و برای تقدیر حضور پیدا کرد.

آموزش‌های جادی زمینه‌های مختلفی را در میان علوم کامپیوتر در بر می‌گیرند. یکی از این زمینه‌ها مدیر سیستمی لینوکس یا lpic است. این دوره برای تمام کسانی که علاقه یا نیاز به کار با سرور یا مدیریت سیستم از طریق لینوکس دارند، کاربردی خواهد بود. جادی lpic را به صورت کاملا رایگان با روشی نوین آموزش داده و یک دوره عالی برای آمادگی آزمون‌های lpic101 و lpic102 فراهم کرده.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: جنجالی‌ترین ویدئوی هفته: عروسی ولیعهد اردن + [فیلم فاش شده از همسر ولیعهد]

تصویری از حضور جادی با زیرشلواری و سندل را در دانشگاه ببینید:

جادی میرمیرانی در دانشگاه خواجه نصیر

جادی میرمیرانی در ابتدای فعالیت وبلاگ‌ها در ایران، وبلاگی به نام جادی که درباره حوزه دیجیتال و کامپیوتر بود راه اندازی کرد. جادی یکی از اولین پادکسترهای ایرانی است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را در زمینه تولید و انتشار پادکست شروع کرد.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد [+جزئیات]

قبل‌تر صحبت های جالب جادی میرمیرانی در دانشگاه خواجه نصیر بسیار در فضای مجازی بازتاب داشته که ویدئوی مربوطه را در ادامه می‌بینید:

در جشنواره ابونتو 14.04 و اولین رویداد ایده آزاد، صحبت هایی در مورد نرم افزارهای متن باز و لینوکس انجام شد. این برنامه توسط انجمن علمی کامپیوتر، روز 5شنبه 1 خرداد از ساعت 9 الی 14 در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با اجرای مهدی سروری برگزار شد. این قسمت صحبت‌های حدود 10 دقیقه جادی معروف در مورد آخرین خبرهای به روز دنیای متن باز است.

جادی میرمیرانی کیست؟ ویدئوی زیر را ببینید: مصاحبه – مهندس جادی میرمیرانی

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: هوشی مصنوعی و کلیپ سم جدید 😅 ؛ بندری آهنگ خواندن بیلی آیلیش + ویدیو

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *