خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد [+جزئیات]

پس از گذشت چند روز شایعه درباره اینکه 13 خرداد تعطیل است یا خیر، دولت خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد را صبح امروز در نهایت منتشر کرد.

پس از اینکه شایعات زیادی در رسانه‌ها برای تعطیل شدن 13 خرداد به انتشار رسید، دولت بیانیه‌ی رسمی خود برای تکلیف تعطیلی شنبه اعلام خواهد کرد که آیا تعطیل است یا خیر؟

خبر تعطیلی در روز شنبه در جلسه فردای هیئت دولت بیان خواهد شد و دولت روز پنجشنبه اعلام می‌کند که آیا شنبه بین‌التعطیل است یا خیر.

خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد

تعطیل شدن 13 خرداد

احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد
تعطیل شدن 13 خرداد

در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می‌رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.

ساعاتی قبل خبری مبنی بر احتمال بررسی و تصویب تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد در جلسه فردای هیئت دولت منتشر شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین خبری از اساس کذب است و هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه بخاطر بین‌التعطیل بودن در دستور کار ندارد.

تکلیف تعطیلی شنبه

احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد
خبر تعطیلی در روز شنبه

با توجه به این مساله از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تعطیلی روز شنبه سیزدهم خرداد به عنوان بین التعطیلی مطرح شده است. هیچ منبع رسمی تاکنون درباره تعطیلی روز شنبه ۱۳ خرداد اظهار نظر نکرده است.

تظاهرات ۱۵ خرداد، مجموعه وقایعی است که در خرداد ۱۳۴۲ خورشیدی در پی بازداشت روح‌الله خمینی، در انتقاد به لایحه‌ی انجمن‌های ایالتی و ولایتی و انقلاب سفید رخ داد و پس از انقلاب، ایران این روز را به همراه 14 خرداد که روز برگزیده شدن امام خمینی است، تعطیل اعلام کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *