تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و افغانستان اعلام شد ؛ دیداری بعد از 74 سال!

فوتبال ایران و افغانستان ؛ تیم ملی ایران و افغانستان بعد از گذشت 74 سال ساعت ۱۸:۳۰ فردا (سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲) در رقابت‌های فوتبال مرکز آسیا (کافا) به مصاف تیم ملی افغانستان می‌رود. ایران و افغانستان بعد از 74 سال در سومین مسابقه تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند. در ادامه مطلب با خبر بازی تیم ملی ایران و افغانستان همراه ما بمانید.

فوتبال ایران و افغانستان

  • بازی ایران و افغانستان

به گزارش منابع خبری:

مسابقات فوتبال آسیای مرکزی از روز شنبه در قرقیزستان شروع شده است و ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در اولین گام باید از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در بیشکک به مصاف افغانستان بروند. این سومین تقابل دو تیم در تاریخ است که یک برد و یک تساوی به نام فوتبال ایران ثبت شده است.

فوتبال ایران و افغانستان

زمان فوتبال ایران افغانستان

جالب است بدانید که تیم های ملی ایران و افغانستان آخرین بار 74 سال قبل رودرروی هم قرار گرفته‌اند! در تاریخ فوتبال ایران و افغانستان تنها دوبار باهم بازی کردند که آن هم در قالب بازی‌های دوستانه و البته قبل از انقلاب بوده است. این مسابقات در روز‌های ۲۰ تا ۳۰ خرداد به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود و البته ازبکستان میزبان مراحل رده‌بندی و فینال مسابقات است.

فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) اتحادیه‌ای از فدراسیون‌های فوتبال ۶ کشور ایران، قرقیزستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان در منطقه آسیای میانه است که در سال ۲۰۱۴ تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *