فوری: برندگان جشنواره تونی 2023 معرفی شدند! +لیست برندگان

برندگان جشنواره تونی 2023 اعلام شدند. کیمبرلی آکیمبو، لئوپولدشتات، تاپ داگ، ‌آندر داگ و رژه برندگان اصلی جوایز تونی ۲۰۲۳ شدند.

برگزیدگان جوایز تئاتر تونی در سال ۲۰۲۳ درحالی اعلام شد که «لئوپولدشتات» و «کیمبرلی آکیمبو» برندگان بزرگ شب اعلام جوایز بودند. در مراسم بدون سناریوی اهدای جوایز تونی۲۰۲۳ که شبی شلوغ‌ و سیاسی‌ بود، مشکلات صنفی که تجارت سرگرمی را به هم ریخته به این نمایش ۳ ساعته راه یافت و بیشتر برندگان بر این مسایل تاکید کردند. در ادامه مطلب با خبر جشنواره تونی 2023 برندگان همراه ما بمانید.

برندگان جشنواره تونی 2023

  • لیست برندگان جشنواره تونی 2023

به گزارش منابع خبری:

فتاد و ششمین دوره جوایز تونی برای تجلیل از برترین آثار نمایشی تئاتر برادوی در یک سال اخیر برگزار شد و نمایش‌های «لئوپولدشتات» و «کیمبرلی آکیمبو»  جوایز اصلی را به خود اختصاص دادند.

درام خانوادگی «لئوپولدشتات» اثر «تام استوپارد»، با پیروزی مقابل «هزینه زندگی»‌ و «Fat Ham» به عنوان بهترین نمایشنامه انتخاب شد. در جریان این مراسم همچنین در شاخه بهترین کارگردانی نمایشنامه  «پاتریک ماربر» برای «لئوپولدشتات» به عنوان برنده انتخاب شد و «مایکل آردن» در شاخه بهترین کارگردان نمایش موزیکال برای «رژه»‌ برنده جایزه شد.

استوپارد، ۸۵ ساله، پیش از این برای «روزنکرانتز و گیلدنسترن مرده اند»، «تراستیس»، «چیز واقعی» و «ساحل مدینه فاضله» این جایزه را دریافت کرده بود. «تاپ داگ/ آندر داگ» سوزان لری پارکس، درامی درباره ۲ برادر آفریقایی-آمریکایی که در حاشیه اقتصادی زندگی می‌کنند، جایزه بهترین نمایشنامه بازسازی درام را به خانه برد و نمایشنامه‌هایی چون «درس پیانو» آگوست ویلسون و «خانه عروسک» را پشت‌سر گذاشت.

برندگان جشنواره تونی 2023

اسامی برندگان جشنواره تونی ۲۰۲۳

آریانا دبوز، ستاره برنده اسکار «داستان وست ساید» برای دومین سال متوالی به عنوان بازیگر اصلی در مراسم حضور داشت و مراسم را با باز کردن فیلمنامه‌ای با صفحات خالی آغاز کرد و از تماشاگران می‌خواست به کسی که روی صحنه می‌رود خوشامد بگویند.

این نمایش در حالی پخش شد که برادوی، که بیش از یک سال در طول کووید بسته بود، همچنان در تلاش برای بازگشت به شکل قبل از همه‌گیری است. فروش بلیت برای فصل ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ کمتر از ۱.۶ میلیارد دلار بود که هرچند نسبت به برادوی فصل قبل با فروش ۸۴۵ میلیون دلاری جهش داشت اما هنوز به رقم ۱.۸ میلیارد دلاری آخرین فصل قبل از کووید نرسیده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *