اخبار جدید درباره سرمربی جدید استقلال ؛ یک ایرانی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد!

مربی جدید استقلال ؛ باشگاه استقلال در اطلاعیه ای خبر داد که به احتمال قوی یک مربی ایرانی هدایت تیم استقلال را برعهده خواهد گرفت.

با وجود سفر رامون لوپز به تهران، اما سرمربی بعدی استقلال به احتمال بسیار زیاد یک فرد ایرانی در میان گزینه‌های مطرح‌شده است.  با نظر کمیته فنی باشگاه استقلال به احتمال قوی یک مربی ایرانی هدایت تیم استقلال را برعهده خواهد گرفت. در ادامه مطلب با خبر سرمربی جدید استقلال همراه ما بمانید.

مربی جدید استقلال

  • جزئیات سرمربی استقلال

به گزارش منابع خبری:

بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال، به اصلی‌ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. اسامی متعدد ایرانی و خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها مطرح شده‌اند و حتی باشگاه نیز در این خصوص اطلاعیه رسمی منتشر کرد و از دیدار با گزینه‌های مختلف خبر داد.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان باشگاه استقلال نظر اعضای کمیته فنی این باشگاه بیشتر به روی مربی ایرانی است! به این دلیل که می گویند باشگاه استقلال با دریافت وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی های خارجی تحت فشار است و اگر قرار باشد هدایت تیم در فصل آینده هم به یک مربی خارجی محول شود، فشار مالی روی استقلال مضاعف خواهد شد و ممکن است دردسر های جدیدی را برای باشگاه استقلال نزد فیفا درست کند.

سر مربی جدید استقلال چه کسی است ؟!

مربی جدید استقلال

خوان رامون لوپز کارو نخستین نامی است که از سوی رسانه رسمی آبی‌ها معرفی و اعلام شد که برای مذاکرات با مدیران باشگاه، راهی ایران می‌شود. علاوه بر وی، چند گزینه خارجی دیگر نیز مدنظر هستند اما حقیقت امر این است که بعید به نظر می‌رسد یک سرمربی خارجی ادامه دهنده راه ساپینتو باشد.  با نظر اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به احتمال قوی در روزهای آینده یک مربی ایرانی جانشین ریکاردو ساپینتو خواهد شد. البته حجت کریمی هم پیش تر گفته بود که بیشتر مایل هستیم مربی ایرانی هدایت تیم را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *