فوری «تریت ویلیامز» در اثر سانحه رانندگی درگذشت! +بیوگرافی

درگذشت تریت ویلیامز ؛ بازیگر معروف فیلم های «اوروود» و «شاهزاده شهر» بر اثر تصادف با موتور سیکلت، در سن 71 سالگی درگذشت.

تریت ویلیامز نامزد جایزه امی که برای بازی در فیلم‌هایی چون «تراموایی به نام هوس» در سال ۱۹۸۴ و «شیفت دیرهنگام» شهرت داشت، بازیگر همه فن حریفی بود که در نقش یک جراح مغز و اعصاب در سریال «اوروود» ظاهر شده بود. ویلیامز در ۷۱ سالگی بر اثر تصادف موتورسیکلت جان باخت. در ادامه مطلب با خبر مرگ تریت ویلیامز همراه ما بمانید.

درگذشت تریت ویلیامز

  • تریت ویلیامز درگذشت

به گزارش منابع خبری:

پلیس ایالت ورمونت در بیانیه‌ای اعلام کرد ویلیامز سوار بر موتورسیکلت که کلاه ایمنی هم بر سر داشت در مسیر خود با خودرویی برخورد کرد.

تحقیقات اولیه نشان داد که راننده خودرو ایستاد، علامت گردش به چپ زد و سپس در مسیری که یک موتورسیکلت هوندا VT۷۰۰c مدل ۱۹۸۶ که توسط ویلیامز در سمت شمال حرکت می‌کرد، پیچید. ویلیامز نتوانست از برخورد جلوگیری کند و از موتورسیکلت پرت شد. او جراحات شدیدی برداشت و با هواپیما به مرکز پزشکی آلبانی در نیویورک منتقل شد، اما تلاش‌های پزشکان نتیجه‌ای نداشت.

درگذشت تریت ویلیامز

علت مرگ تریت ویلیامز

از نقش‌آفرینی‌های اخیر وی نقش شخصیت پیمانکار سرسختی به نام مایک اوبراین در سریال «چساپیک شورز» بود که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ روی آنتن رفت. ماه گذشته آخرین حضور وی به عنوان کارآگاه پلیس نیویورک، لنی راس، در سریال «نجیب‌زادگان» در شبکه سی‌بی‌اس دیده شد. به گفته پلیس، راننده خودرو جراحات جزیی برداشته و نیازی به بستری شدن ندارد.

ویلیامز اولین حضور خود را به عنوان پلیس در فیلم «قهرمان مرگبار» در سال ۱۹۷۵ به کارگردانی ایوان ناگی انجام داد، سپس در فیلم خنده دار «ریتز» به کارگردانی ریچارد لستر سپس در «مارتن من» جان شلزینگر بازی کرد. او سال ۱۹۷۸ برای ایفای نقش دنی زوکو در تولید اولیه «گریس» در برادوی روی صحنه رفت و این نقش را به مدت ۳ سال حفظ کرد. سال ۱۹۷۹ هم در نقش جورج برگر در «مو» روی صحنه رفت. وی در طول زندگی‌اش بارها روی صحنه تئاتر هنرنمایی کرده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *