زمان بازی فینال ایران ازبکستان مشخص شد! +[زمان بازی]

زمان بازی بازی ایران ازبکستان مشخص شد. تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه از ساعت 19 برای کسب قهرمانی کافا 2023 به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه B تورنمنت کافا با تیم‌های افغانستان و قرقیزستان همگروه بود، توانست با دو پیروزی پیاپی ۶ بر یک و ۵ بر یک، با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و به‌عنوان صدرنشین راهی فینال این بازی‌ها شود تا برای کسب جام به مصاف ازبکستان برود. در ادامه مطلب با خبر زمان فوتبال ایران ازبکستان جام کافا همراه ما بمانید.

زمان بازی بازی ایران ازبکستان

  • فوتبال ایران و ازبکستان جام کافا

به گزارش منابع خبری:

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از کسب 2 پیروزی پرگل یعنی 6 بر یک مقابل افغانستان و 5 بر یک برابر قرقیزستان، با هدف کسب جام از بیشکک به ازبکستان سفر کرده‌اند و قطعا سخت‌ترین بازی خود در این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی که از حدود 15 سال قبل در هیچ تورنمنتی جام به دست نیاورده، با پیروزی برابر این حریف می‌تواند ضمن از بین بردن این آمار منفی، با روحیه بهتری خود را در مسیر جام ملت‌ها آماده کند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تورنمنت کافا، شاگردان امیر قلعه‌نویی باید از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفته جاری (به وقت ایران) در ورزشگاه ملی تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان قرار بگیرند و در زمین حریف به میدان خواهند رفت.

زمان بازی بازی ایران ازبکستان

تاریخ بازی ایران و ازبکستان در جام کافا

ایران به عنوان تیم دوم قاره کهن در حال حاضر با ازبکستان که در رنکینگ 74 فیفا و دهم آسیا جای گرفته اختلاف 50 رتبه‌ای دارد. در آمار بازی‌های رو در رو نیز تیم کشورمان شرایطش بسیار بهتر است زیرا آمار 9 برد، یک مساوی، یک باخت، 15 گل زده و 3 گل خورده را ثبت کرده است که یکی از این پیروزی‌ها مربوط به دوره قبلی حضور قلعه‌نویی است که توانست در جام ملت‌های 2007 حریف را 2 بر یک شکست بدهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *