ویدیو : اجرای لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی

به تازگی ویدیویی از اجرای لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که این بداهه خوانی بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از خوانندگی دو نفره لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا ویدیو بداهه خوانی لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی بسیاری از مخاطبین را در شبکه های اجتماعی شوکه کرده است.

اجرای لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی

اجرا زنده لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی

ویدویی از از اجرای بداهه و بی‌نظیر همایون شجریان و علیرضا قربانی در آیین رونمایی از آلبوم «افسانه چشم‌هایت» در سال ۹۸ را ببینید که تماشای دوباره آن خالی از لطف نخواهد بود.

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت سال 1354 در شهر تهران، موسیقی‌دان، خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، آهنگساز و نوازنده ایرانی است که نخستین آلبوم آواز مستقل خود را در سال 1382 و با نام «نسیم وصل» منتشر ساخت. همایون که فرزند محمدرضا شجریان، یکی از بزرگترین خواننده‌های موسیقی سنتی تاریخ ایران است، تاکنون بیش از 20 آلبوم را به صورت مستقل یا با همکاری گروه‌های موسیقی دیگر منتشر کرده است.

اجرای لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی
اجرا زنده لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی

بداهه خوانی لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خوانندگی دو نفره لایو همایون شجریان و علیرضا قربانی را ببینید:

علیرضا قربانی از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید. تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال 1363 به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت. وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومیو احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره مند گردید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *