ببینید: توهین بی شرمانه بازیکن عراق مقابل دروازه ایران! +فیلم

حرکت زشت بازیکن عراق به تیم ملی ایران در ضربات پنالتی، باعث خشم و عصبانیت مردم ایران شد و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

بازی فینال فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق امشب در ورزشگاه المدینه بغداد برگزار شد. در نهایت میزبان در ضربات پنالتی قهرمان این بازی شد. در ادامه مطلب با خبر توهین بازیکن عراقی همراه ما بمانید.

حرکت زشت بازیکن عراق

  • توهین بازیکن عراق به بازیکنان ایران

به گزارش منابع خبری:

 این جدال نزدیک و حساس که به پنالتی کشیده شد، بارها شاهد درگیری بازیکنان دو تیم و شعارهای تند تماشاگران عراقی بود. آنها در طول مسابقه و به خصوص هنگام ضربات پنالتی با لیزر به شدت دید و تمرکز دروازه‌بان ایران خالدآبادی را مخدوش کردند.

اوج بی اخلاقی بازیکنان عراق بعداز زدن پنالتی دوم بود که بازیکن عراقی، پس از به ثمر رساندن ضربه‌اش مقابل گلر ایران ایستاد و با خیره شدن به چشم او با حرکات عجیب دست ، به نوعی او را مسخره کرد. تلویزیون عراق نیز با جزئیات این بداخلاقی نسبتا طولانی و ادامه دار بازیکن کشورش را به نمایش گذاشت! در ادامه می‌توانید فیلم حرکت زشت بازیکن عراقی را مشاهده کنید:

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید تیمش را با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، احمد شریعت زاده، یاسین سلمانی، آریا برزگر، امیر جعفری، محمد قربانی و محمدحسین اسلامی به میدان فرستاد. در شروع نیمه دوم مهدی هاشم‌نژاد جایگزین احمد شریعت‌زاده شد و در دقیقه 66 محمدمهدی احمدی جای امیر جعفری را گرفت و علیرضا باویه به جای محمدحسین اسلامی به زمین آمد. همچنین در دقیقه 89 سعید ایرانخواه جانشین حسین گودرزی شد و محمدحسین زواره‌ای به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین آریا برزگر.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *