فوری: جواد نکونام رسما سرمربی تیم استقلال شد!

جواد نکونام سرمربی استقلال ؛ باشگاه استقلال طی بیانیه ای رسما از سرمربی تیم خود رونمایی کرد. جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

باشگاه استقلال به طور رسمی از جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم پرده برداشت. باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که جلسه معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود. در ادامه مطلب با خبر سرمربی استقلال جواد نکونام همراه ما بمانید.

جواد نکونام سرمربی استقلال

  • جواد نکونام مربی استقلال

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد و قرار است تا دقایقی دیگر او در نشستی خبری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی شود. بدین ترتیب، استقلال لیگ بیست و سوم را با جواد نکونام آغاز خواهد کرد و به احتمال زیاد، تمرینات این تیم از 6 تیر آغاز خواهد شد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که گفته می‌شود نکونام 2 دستیار ایرانی و 2 دستیار خارجی را در کادرفنی خودش به کار خواهد گرفت و بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های خارجی در کادر فنی جدید استقلال خواهند بود. باشگاه استقلال همچنین در خصوص نکونام نوشت:

جواد عزیز، به خانه خوش آمدی. آمدنت به استقلال به عنوان بازیکن همراه با جام بود، به امید بالای سر بردن جام قهرمانی، در کسوت سرمربی تیم آبی آسیا.

مربی استقلال جواد نکونام

جواد نکونام سرمربی استقلال

جواد نکونام متولد 16 مهر 1359 در شهر ری، مربی است. آخرن مقطع تحصیلی اش دیپلم است، یک پایش و قسمتی از بدنش در کودکی به شدت سوخته است، در لالیگا بازی کرده و حالا با دو فرزند مربیگیری می کند. فرزند سوم خانواده است و سه برادر دارد. در شهر ری بدنیا آمد از 7 سالگی مدتی در فردیس کرج و حالا در سعادت آباد تهران زندگی می کند، پدرش در نیروی هوایی کار می کرد و مادرش خانه دار بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *