همنواز

پایان شاخص بورس امروز 7 تیرماه ؛ افت 14 هزار و 809 واحدی!

شاخص بورس امروز ؛ شاخص کل بورس امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با کاهش ۱۴۸۰۹ واحد همراه شد.

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۵۳۵۳ واحدی، به ۲,۱۵۲,۸۴۷ واحد رسید.  در ادامه مطلب با خبر شاخص کل بورس ۷ تیر ۱۴۰۲ همراه ما بمانید.

شاخص بورس امروز

  • شاخص بورس امروز ۷ تیر

به گزارش منابع خبری:

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ با افت ۱۵۳۵۳ واحدی، به ۲,۱۵۲,۸۴۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۴۰۰۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۷۱ میلیارد سهم بود که طی ۴۹۲,۹۲۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۷,۸۱۱ میلیارد ریال رسید.

شاخص بورس امروز

 شاخص کل بورس در ۷ تیر ۱۴۰۲

همین چند روز قبل بود که گفته شد نرخ دلار فرآورده‌های ویژه نفتی قرار است با قیمت حواله مرکز مبادله یعنی حدود ۳۸ هزار تومان محاسبه شود و دیگر قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان نیمایی در این موضوع، محلی از اعراب ندارد. این خبر سیگنال مثبتی برای بازار سهام بود اما به دنبال فشارهای انجمن قیر، این تصمیم تنها یک روز دوام آورد و به سرعت ملغی شد.

امروز شاخص کل بورس تهران ۱۴ هزار و ۸۰۸ واحد دیگر ریزش کرد تا با افت ۰.۶۸ درصدی در پله دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحد متوقف شود. شاخص کل هم‌وزن نیز شرایط بهتری نداشت و با افت ۰.۵۳ درصدی، چهار هزار پله کاهش ارتفاع داد و به سطح ۷۴۶ هزار و ۶۳۴ واحد رسید. شاخص‌های آزاد شناور، بازار اول و بازار دوم هم امروز به ترتیب افت ۰.۴۹ درصدی، ۰.۸۱ درصدی و ۰.۵۴ درصدی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *