ویدیو: استریم پارت 5 خدای جنگ معراج

به تازگی، ویدئویی جذاب از استریم پارت 5 خدای جنگ معراج به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را داشت و در فضای مجازی وایرال شد.

چندی پیش، پارت پنجم گاد آف وار در فضای مجازی تحت عنوان استریم پارت پنج خدای جنگ به انتشار رسید که حواشی و جنجال‌ها و بازتاب‌های زیادی را با خودش به همراه داشت. پارت 5 گاد آف وار و استریم روز گذشته در آپارات وایرال شد.

استریم پارت 5 خدای جنگ معراج

پارت پنجم گاد آف وار

رست این پیس، یکی از استریمرهای مطرح آپارات است که اخیراً بازخورد ویدئوهایش بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت و در فضای رسانه نیز بازتاب شده است. او در این پارت، گفت:

دو عدد باس فایت حضور داشتند که خیلی سخت بودند که پدرم در آمد. واقعا یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی بود.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی

ویدیوی استریم فوتبالیست ها در ماینکرفت

خدای جنگ: معراج یا همان God of War: Ascension بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش است که استودیو سانتا مونیکا آن را توسعه داد و سونی کامپیوتر انترتینمنت آن را منتشر کرد.

استریم پارت 5 خدای جنگ معراج
پارت پنجم گاد آف وار

استریم پارت پنج خدای جنگ

در ادامه می‌توانید پارت 5 گاد آف وار و استریم معراج را ببینید:

این بازی در ۱۲ مارچ ۲۰۱۳ برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. این بازی هفتمین بازی سری خدای جنگ است و در خط زمانی داستان در جایگاه نخست قرار دارد و پیش‌درآمدی برای کل سری است.

بیشتر بخوانید:

استریم ترسناک ترین مجازات بازی ماینکرفت

ویدیویی جذاب از استریم ماینکرفت

این بازی که کمابیش از اساطیر یونانی اقتباس شده است، در جهان یونان باستان قرار دارد و بن‌مایه داستان آن انتقام است. بازیکن کنترل شخصیت اصلی، کریتوس، خدمتگزار پیشین خدای جنگ آرس که او را به قتل دختر و همسر خود فریب داد، در دست می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل

تماشای قسمت 50 ویدئوی خاطرات ترسناک مدرسه

در نتیجه این تراژدی، کریتوس سوگند خود برای خدمت به خدای جنگ، آرس را می‌شکند؛ بنابراین، کریتوس توسط سه فیوری زندانی و شکنجه می‌شود. با کمک هورکوس، کریتوس از زندان فرار می‌کند و به قصد شکستن سوگند خود با آرس با فیوری‌ها می‌جنگد.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *