آرژانتین آمریکا را شکست داد ؛ ثبت رکوردی عجیب در لیگ ملت‌های والیبال!

والیبال آرژانتین آمریکا ؛ تیم ملی آرژانتین در یک بازی بی‌نظیر موفق شد تیم ملی آمریکا را شکست دهد و در این بازی یک رکورد عجیب ثبت شد.

تیم ملی والیبال آرژانتین در یک بازی فوق‌العاده جذاب موفق شد آمریکا را شکست دهد. تیم‌های فرانسه، آلمان، برزیل و آمریکا در هفته سوم لیگ لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. در ادامه مطلب با خبر خلاصه بازی والیبال آرژانتین و آمریکا همراه ما بمانید.

والیبال آرژانتین آمریکا

  • خلاصه والیبال آرژانتین و آمریکا

به گزارش منابع خبری:

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2023، امروز (شنبه) در شهرهای آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری شد و تیم‌های فرانسه، آلمان، برزیل و آمریکا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دو تیم آمریکا و آرژانتین در حالی امروز در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم رفتند که پیش از این هر دو تیم صعود خود به مرحله نهایی مسابقات را قطعی کرده بودند و همین موضوع باعث شده بود که با استرس کمتری در میدان حاضر شوند و بازی فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم.

والیبال آرژانتین آمریکا

نتیجه والیبال آرژانتین آمریکا

تیم ملی آرژانتین در دیداری جذاب و طولانی که در آمریکا برگزار شد، میزبان را 3 بر 2 شکست داد. آرژانتینی‌ها که 2 بر یک در ست شماری  و 24 بر 22 در ست چهارم از آمریکا عقب بودند، 43 بر 41 برنده شدند تا ضمن رقم خوردن یک اتفاق ویژه تکلیف برنده بازی در ست پنجم مشخص شود. آرژانتین در ست پنجم نیز 15 بر 12 پیروز شد تا با روحیه‌ای مضاعف برای دیدار با ایران آماده شوند.

در ست چهارم این مسابقه، نتیجه عجیب رقم خورد و آرژانتینی‌ها توانستند با نتیجه 43 بر 41 حریف خود را از پیش‌رو بردارند تا طولانی‌ترین رالی لیگ ملت‌های 2023 ثبت شود. آرژانتین با این پیروزی به هشتمین برد خود رسید تا به رده چهارم لیگ ملت‌ها صعود کند. آمریکا با این شکست همچنان در رده دوم باقی ماند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *