فوری: سقوط هواپیما در کالفرنیا جنوبی 6 کشته بر جای گذاشت +جزئیات

سقوط هواپیما در کالفرنیا جنوبی ؛ یک یک فروند هواپیمای «سسنا» امروز شنبه در کالیفرنیا جنوبی آمریکا سقوط کرد و جان 6 نفر را گرفت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس دقایقی پیش خبر داد که در پی سقوط یک هواپیما در جنوب ایالت کالیفرنیا، شش نفر در شعله‌های آتش جان باختند. بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در ایالت کالیفرنیای آمریکا 6 نفر جان باختند. در ادامه مطلب با خبر سقوط هواپیما کالیفرنیا جنوبی همراه ما بمانید.

سقوط هواپیما در کالفرنیا جنوبی

  • سقوط هواپیما در آمریکا

به گزارش منابع خبری:

آسوشیتدپرس نوشت این هواپیما در نزدیکی فرودگاه شهر موریتا سقوط کرده و هنگامی که مقام های پلیس به محل رسیدند، هواپیما و حدود یک جریب (حدود ۹۰۰ متر مربع) از پوشش گیاهی اطراف در آتش می سوختند.

بر اثر سقوط یک فروند هواپیما که از لاس وگاس پرواز کرده بود در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا، 6 نفر جان خود را از دست دادند. اداره آتش‌نشان منطقه ریورساید کالیفرنیا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این هواپیما در نزدیکی یک فرودگاه در ایالت کالیفرنیا سقوط کرده است.

سقوط هواپیما در کالفرنیا جنوبی

سقوط هواپیما جنوب ایالت کالیفرنیا

این هواپیما در نزدیکی یک فرودگاه در شهر موریتا در ایالت کالیفرنیا واقع شده بین سان دیگو و لوس آنجلیس سقوط کرده است. ای پرواز از فرودگاه بین‌المللی هری رید در لاس وگاس از زمین بلند شده بود و هویت سرنشینان آن منتشر نشده است. آژانس‌های مربوطه آمریکا در حال بررسی علت سقوط هستند. از سوی دیگر گفته شده هیئت ملی ایمنی ترابری و اداره فدرال هوانوردی در حال تحقیق درباره این سانحه هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *