ببینید: هدیه ارزشمند کنعانی زادگان به پسر بچه پرسپولیسی! +[فیلم]

کنعانی زادگان پسر بچه پرسپولیسی ؛ گوشی پسر بچه پرسپولیسی را سارقان به سرقت بردند، کنعانی زادگان هم در اقدامی تحسین برانگیز یک گوشی به پسر بچه هدیه داد.

حسین کنعانی با یک گوشی موبایل پسر بچه پرسپولیسی را سورپرایز کرد.  اقدام ارزشمند حسین کنعانی زادگان برای پسربچه پرسپولیسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه مطلب با خبر هدیه کنعانی زادگان برای پسر بچه پرسپولیسی همراه ما بمانید.

کنعانی زادگان پسر بچه پرسپولیسی

  • پسر بچه پرسپولیسی کنعانی زادگان

به گزارش منابع خبری:

 مدافع تیم ملی در حالی لحظاتی قبل خود را به ساختمان باشگاه پرسپولیس رساند که در این بین یکی از هواداران سرخپوش را سورپرایز کرد.

پسر بچه پرسپولیسی که با ذوق و شوق فراوان در روزهای گذشته اخبار و تحولات تیمش را از مقابل باشگاه دنبال کرده، چند روز پیش گرفتار سارقان مستقر در این محله و موبایل خود را از دست داد. در ادامه می‌توانید فیلم هدیه کنعانی زادگان به پسر بچه پرسپولیسی را مشاهده کنید:

گوشی پسر بچه پرسپولیسی

حسین کنعانی زادگان متوبد 3 فروردین 1373، فوتیالست است. دیپلمه برق صنعتی و مکانیک خودرو دارد، فرزند بندر امام خمینی بخش مسکونی مشهور به سربندر می باشد و حالا در لیگ برتر و تیم ملی بزرگسالان بازی می کند. بصورت جدی فوتبال را از 11 سالگی شروع کرد و به تیم ملی نوجوانان دعوت شد او سپس سال 88 در تیم جوانان استقلال ماهشهر خوزستان به مدت دو سال بازی کرد. بعد از دعوت به تیم ملی زیر 17 سال در 16 سالگی چهره اش برای اهالی فوتبال شناخته تر شد و در سال 90 با قرار داد دو ساله به پرسپولیس دعوت شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *