همنواز

تصادف اتوبوس ایرانی در عراق با 3 کشته و 32 مصدوم! +جزئیات

تصادف اتوبوس ایرانی در عراق ؛  یک اتوبوس ایرانی صبح امروز با یک تانکر در جاده سامراء برخورد می‌کند که نتیجه آن 3 کشته و 32 بود.

منابع عراقی از بروز سانحه برای اتوبوس زائران ایرانی در سامرا خبر دادند. در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در مسیر سامرا، 3 نفر فوت شدند. در ادامه مطلب با خبر تصادف اتوبوس ایرانیان در عراق همراه ما بمانید.

تصادف اتوبوس ایرانی در عراق

  • تصادف اتوبوس ایرانی در سامراء

به گزارش منابع خبری:

در اثر تصادف اتوبوس زائران ایرانی با یک دستگاه تانکر در جاده سامراء دو تن از هموطنان ما جان باخته و 32 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

این رسانه عراقی اعلام کرد که یک تانکر حمل نفت با این اتوبوس تصادف کرده و منجر به کشته و زخمی شدن چند زائر ایرانی شد. یک منبع امنیتی گفت که در این سانحه تاکنون دو نفر که گفته می‌شود ایرانی بوده کشته و بیش از 31 نفر دیگر زخمی شده‌اند. بنا به گزارش سامراء نیوز به نقل از مقامات محلی عراق، مصدومان به بیمارستان شهید “محمد الماجد” سامراء منتقل شده‌اند.

عکس//

جاده سامراء تصادف اتوبوس ایرانیان

این اتوبوس از مسیر فلوجه به سمت سامرا در حال حرکت بود که یک تریلی از پشت با آن برخورد می‌کند. در این اتوبوس حدود ۵۲ زائر حضور داشتند که تاکنون سه نفر از آنها فوت و تعدادی مجروح شدند. بر اساس گزارش‌ها یک بانوی مسن ایرانی و همچنین یک عراقی و راننده ماشین فوت شدند.

کاروان سانحه دیده، اعزامی از استان قم و غیرمجاز یعنی خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت بوده است. این کاروان قرار بوده پس از زیارت حرم امامین عسکریین علیهماالسلام، به حرم سیدمحمد علیه‌السلام مشرف شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *