بهترین لباس های دردویل از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابر قهرمانان دارد که یکی از آن ها بی باک یا همان دردویل می باشد که بهترین لباس ها را دارد. حال می خواهیم بهترین لباس های دردویل معرفی کنیم.

Daredevil در زمان خود لباس های زیادی داشته است و بهترین لباس های دردویل را مرداک دارد که لباس‌ها این مرد را می‌سازند و حتی اگر مرد نمی‌تواند رشته‌هایی را که ورزش می‌کند ببیند، دلیلی نمی‌شود که او نتواند شب‌ها با برخی از شناخته‌شده‌ترین و قاتل‌ترین لباس‌های داستان‌های کمیک بیرون بیاید. یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین قهرمانان مارول از نظر روانی. نگاه دردویل از زمان اولین حضورش در سال 1964، دستخوش نوسانات متعددی شده است.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین لباس های دردویل

  • برترین لباس های دردویل

در ادامه قرار است بهترین لباس های دردویل را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین لباس های دردویل
بهترین لباس های دردویل

نگاه مرد بدون ترس در طول سال‌ها در رسانه‌های مختلف دستخوش تجدیدنظرها و تفسیرهای شدید شده است؛ اما نمای نمادین این شیطان نگهبان شگفت‌انگیز و پیچیده مطمئناً ترس را در دل جنایتکاران و امید ساکنان آشپزخانه جهنم ایجاد می‌کند. …مگر اینکه شما این ظالم و در عین حال کمدین را حساب کنید چه می‌شد؟ طنزی که در آن یک خیاط غیرقابل اعتماد مت ناآگاه را با لباس عجیبی تجهیز کرد! بیایید دوباره بررسی کنیم و برخی از بهترین لباس های دردویل را ببینیم.

THE MAN WITHOUT FEAR

بهترین لباس های دردویل
جذاب ترین لباس های دردویل

برای چندین دهه او به عنوان یک شخصیت درجه دوم در براربر مرد عنکبوتی بود و یک مرد فقیر در نظر گرفته می‌شد. این فرانک میلر بود که این شخصیت را با بسیاری از زیرساخت‌های افسانه Daredevil که امروز می‌شناسیم، آغشته کرد. میلر پس از سال‌ها کار بی‌نظیر بر روی این شخصیت که با خط داستانی افسانه‌ای «دوباره متولد شد» به اوج رسید، منشأ دردویل را در رمان گرافیکی «مردی بدون ترس» با هنرمند مشهور جان رومیتا جونیور مرور کرد. یکی از شروط میلر این بود که لباس قرمز نمادین تا آخرین پنل ظاهر نخواهد شد. در عوض، مت با خفن ترین لباس های دردویل که بداهه متشکل از شلوار ورزشی، یک هودی و یک دستبند با جنایت مبارزه می‌کرد. لباس لو فای به تماشاگران نشان داد که ظرافت، تدبیر و توانایی مت است که او را به یک قهرمان تبدیل می‌کند، نه مزیت روانی که لباس برای او ایجاد می‌کند.

EARTH X

بهترین لباس های دردویل
خفن ترین لباس های دردویل

سری ماکسی Earth X در سال 1999 دنیایی را تصور می‌کند که در آن همه افراد روی این سیاره در معرض غبار Terrigen، ماده‌ای که انسان‌های غیر انسانی را ایجاد می‌کند، قرار می‌گیرند. در نتیجه، تمام بشریت آغشته به توانایی‌های مافوق بشری است که در این سری لباس های محبوب دردویل دیده شده‌اند. داستان‌های متعدد سریال این فرضیه را مطرح می‌کند که افراد اصلی مارول، از وید ویلسون تا فاگی نلسون، می‌توانند پشت ماسک شیطان باشند. صرف نظر از پوشش، لباس های محبوب دردویل یک کنجکاوی است که چرخش جالبی را به شخصیت ارائه می‌دهد. ترکیب یقه بلند یک آکروبات سیرک با لباس بدن و چکمه‌های مناسب یک دوچرخه سوار، این لباس با جلوه‌های پنهانی مانند پنتاگرام و البته شاخ‌های شیطان نمادین و چشمان قرمز پوشیده شده است.

THE TRAIL OF THE INCREDIBLE HULK

بهترین لباس های دردویل
لباس های محبوب دردویل

با وجود محدودیت‌های فنی سریال تلویزیونی شبکه تلویزیونی در دهه 70، The Incredible Hulk توانست یکی از بهترین تفسیرها از یک شخصیت مارول متعهد به صفحه نمایش باشد. نه تنها نمایش جالب و چند لایه برای ما به ارمغان آورد بروس دیوید بنر، اسپین‌آف فیلم‌های تلویزیونی دهه 80، اولین فیلم لایو اکشن ثور را معرفی کرد، یک جاسوس روسی که به وضوح بر اساس Black Widow و اولین نمایش خود ol’hornhead ساخته شده بود. در سال 1989، محاکمه هالک باورنکردنی، مت مورداک و آلتر خودِ مبارزه با جرم و جنایت او را در لباس مشکی شیک نینجا معرفی کرد.

AGENT OF S.H.I.E.L.D

بهترین لباس های دردویل
بهترین لباس های دردویل

همیشه دیدن این که چگونه شخصیت های افسانه‌‌ای کتاب‌های مصور با تغییر در مناظر، دوره زمانی یا یک جهان موازی کاملاً متفاوت تغییر می‌کنند عالی است. دی‌ سی خط «جهان‌های دیگر» خود را دارد و آیکون‌های خود را به دنیاها و جدول‌های زمانی ناآشنا منتقل می‌کند. رویکرد ظریف‌تری برای تجسم مجدد شخصیت‌هایشان اتخاذ می‌کند و هر ماجراجویی را با یک «What If?» فرضی آغاز می‌کند.

در شماره 28 سال 1981 می‌بینیم که اگر مت مرداک جوان به جای استیک توسط نیک فیوری آموزش می دید چه اتفاقی می‌افتاد. نتیجه یک عامل SHIELD با ضربات بالا و با تفنگ است که برترین لباس های دردویل با رنگ آبی و سیاه لباس معمولی نیرو را با قفل‌های قرمز مشخص مات در کنار هم قرار می‌دهد. به علاوه هدبند سفید دور چشم که او فقط قهرمان اکشن دهه 80 می‌باشد.

 

FLYING BLIND

بهترین لباس های دردویل
برترین لباس های دردویل

دهه 90 به خاطر افراط و تفریط خود شناخته می‌شد که مشخصه آن ماهیچه‌های برآمده، قد بلند و قدرت شلیک مضحک بود. با در نظر گرفتن این موضوع، قابل توجه است که این یکی از جذاب ترین لباس های دردویل است و مجدد SHIELD از رشته های DD به همان اندازه که نشان می‌دهد. داستان چهار شماره‌ای مت مورداک که خاطرات، هویت و حتی نابینایی خود را در حالی که به طور عمیق یک راز است بیان می‌کند.

پیش‌فرض داستان یک حواس‌ پرتی است و داستان سرایی گاهی اوقات مشکوک بود؛ اما قوس به کمد لباس مت کمک می‌کند. این شماره قرمز و سیاه ماسکی شبیه به نقاب کاپیتان آمریکا با گوش‌های باز و محافظ چانه دارد؛ اما به طرز عجیبی صورت مت را بدون پوشش می‌گذارد.

YELLOW

بهترین لباس های دردویل
جذاب ترین لباس های دردویل

در سال‌های اولیه زندگی، hornhead به‌عنوان «آکروبات کور» شناخته می‌شد، بنابراین لباس اصلی او بیشتر منعکس‌کننده لباس یک آکروبات‌باز سیرک بود تا این که او بعداً تبدیل به شب بیدار شهر شد. لباس و ماسک بدن زرد قناری با یک تونیک قرمز، دستکش و چکمه پوشانده شده بود تا زیبایی آکروبات پر زرق و برق را با احساسی بیشتر آغشته کند. این لباس در ابتدا دارای یک کوله در پشت بود که می توانست لباس‌های خیابانی مت را در خود جای دهد اما بعد از پاره شد آن، دیگر دیده نشد.

DAREDEVIL NOIR

بهترین لباس های دردویل
برترین لباس های دردویل

در اواخر دهه 2000، مارول یک برند تجاری را به نمایش گذاشت که چندین قهرمان شاخص را در یک فیلم نوآر تجسم مجدد کرد که خفن ترین لباس های دردویل را در اختیار دارد. داستان‌ها به نوعی مورد توجه بودند؛ اما با این وجود دارای برخی از جلوه‌های بصری تأثیرگذار، از جمله تجسم مجدد جسورانه لباس‌ها بودند. در این واقعیت، مت مورداک به دلیل ضربه به سر ناشی از قاتل پدرش و بزرگ شدن یک یتیم در دوران ممنوعیت نیویورک کور شد، فقر مت مانع از یادگیری وکیل شدنش شد. در عوض، او با نام مستعار Daredevil با ماسکی الهام‌گرفته از کمدیا دل‌آرت و یک چاقوی کشتی‌گیر با لوگوی آشنای DD به اجرای صحنه تبدیل شد.

ARMORED SUIT

بهترین لباس های دردویل
خفن ترین لباس های دردویل

یکی دیگر از محصولات غیر معمول و جالب دهه 90 که لباس های محبوب دردویل در اختیار داشت، Daredevil در لباس زره‌ای بود که مورد تمسخر برخی طرفداران قرار گزفت؛ اما DGChichester و Scott McDaniel موفق شدند بدون خیانت به ماهیت شخصیت، چیزی منحصر به فرد را به ظاهر زرهی جدید بیاورند. لباس قرمز و مشکی دارای یک ماسک سیاه است که واقعاً لنزهای قرمز او را برجسته نشان می‌دهد و آن را ترسناک تر می‌کند. آرم DD از مرکز قفسه سینه به سمت چپ بالای قلب پیوند زده می‌شود و یک سری شورون قرمز از سینه به شکم فرود می‌آید.

DAREDEVIL 2099

بهترین لباس های دردویل
لباس های محبوب دردویل

تصور کنید که کودک عاشق لباس‌های Daredevil و Deadpool است و تقریباً لباس Daredevil 2099 را دارید که ساموئل فیسک، نوه خود Kingpin of Crime پوشیده است. ساموئل جوان که از جنایت و بی‌عدالتی به نام خانواده‌اش احساس گناه می‌کند، عهد کرد تا با لباسی که برای تکرار توانایی‌های دشمن پدربزرگش طراحی شده، با جنایت مبارزه کند. راکت‌های چکمه‌شده به ساموئل چابکی بسیاری را می‌دهند. همچنین این لباس زره‌دار و در عین حال سبک، رنگ زرشکی کم‌رنگی با رنگ‌های مشکی سرد بین صفحات زره‌دار است.

SHADOWLAND

بهترین لباس های دردویل
بهترین لباس های دردویل

در اواسط دهه 00، مت مورداک در مسیر بسیار تاریکی قدم گذاشت که باعث شد او رهبر گروه The Hand شود و در نهایت توسط شیطان معروف به “جانور” تسخیر شود. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این چرخش تاریک برای شخصیت در لباس او منعکس شد که تقریباً تمام مشکی با چند برجسته قرمز بود و این عمل باعث شد تا جزء برترین لباس های دردویل قرار گیرد.

علیرغم تغییر رنگ، زیبایی کت و شلوار تقریباً تغییری نکرده و به این معنی است که حضور تاریک بر مت غلبه کرده و مانتو Daredevil را برای اهداف خود غصب کرده بود. چند نشانه قرمز در لوگو و غلاف بیلی‌کلاب نشان می‌دهد که مت واقعی در جایی دفن شده است؛ اما تیغه‌های تعبیه شده دذ مچ‌بندش به ما نشان می‌دهند که DD وقتی نوبت به روش‌های خشونت‌آمیز و خونین او می‌رسد، از تجهیزات جدیدی استفاده خواهد کرد.

THE NETFLIX SERIES

بهترین لباس های دردویل
جذاب ترین لباس های دردویل

طرفداران وفادار برای 13 قسمت منتظر بودند تا بتوانند آخرین لباس اکشن Daredevil را ببینند زیرا این لباس جزء جذاب ترین لباس های دردویل قرار گرفته بود. خوشبختانه آن‌ در قسمت از تلویزیون عالی بود، در حالی که لباس سیاه نگهدارنده یک نشانه سرگرم کننده برای “مرد بدون ترس” بود که هیکل دیوانه وار بازیگر چارلی کاکس را نشان می‌داد.

ما می‌خواستیم او را در لباس واقعی DD ببینیم. این لباس توسط رایان ماینردینگ طراحی شده است. این لباس سخت و بادوام به نظر می‌رسد؛ اما به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا بازیگر چارلی کاکس و بدلکاران بتوانند مانند Daredevil حرکت کنند. همچنین تداخل بین سایه قرمز و مشکی قرمز در اینجا به خوبی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس های دردویل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *