صادرات نیسان آبی به کنیا در ازای دریافت گوشت قرمز! +[جزئیات]

صادرات نیسان آبی به کنیا ؛ دیروز ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران، در سفری عازم کنیا شد و بعد از طی کردن مراحلی یک تفاهم نامه امضا شد.

مجوز واردات گوشت قرمز از کنیا که پس از بررسی‌های تفصیلی سازمان دامپزشکی و صدور تأییدیه‌های بهداشتی صادر شده است، می‌تواند به تعدیل قیمت گوشت در بازار ایران کمک کند. در ادامه مطلب با خبر کنیا نیسان آبی همراه ما بمانید.

صادرات نیسان آبی به کنیا

  • نیسان آبی گوشت قرمز

به گزارش منابع خبری:

در دیدار تجار و بازرگانان کنیایی با رئیس‌جمهور، دو قرارداد همکاری امضا شد.یکی برای فروش نیسان زامیاد ایرانی به کنیا و دیگری برای واردات گوشت قرمز به ایران.

گوشت قرمز از گذشته تاکنون به عنوان یکی از اساسی‌ترین مواد غذایی موجود در سفره ایرانیان شناخته می‌شود که ارزش غذایی بالایی نیز دارد با این حال همواره به دلیل نیاز مصرف‌کنندگان، کشور به سمت واردات گوشت قرمز می‌رود و به طور متوسط سالانه 100 هزار تن گوشت قرمز طی 10 سال گذشته وارد کشور شده است.

صادرات نیسان آبی به کنیا
نیسان آبی گوشت قرمز, نیسان آبی در کنیا, کنیا نیسان آبی

نیسان آبی در کنیا

این قرارداد از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و به جای واردات گوشت از کشورهایی چون برزیل، استرالیا و نیوزلند که به دلیل بعد مسافت در قیمت مقرون به صرفه نیست و بر کیفیت گوشت نیز اثرگذار است، بررسی‌های به عمل آمده در کنیا نشان داد جایگزینی بازار این محصول، تبعات مثبت اقتصادی به همراه دارد.

گفتنی است بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات، بحرین، کویت نیز گوشت گوسفندی، گاوی و دام زنده با قیمت 1 تا 3 دلار از کنیا وارد می‌کنند چون گواهینامه‌های بهداشتی این کشور هم بسیار سختگیرانه و در سطح اروپاست.

بیشتر بخوانید:

گوشت ارزان کنیایی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *