تماشا کنید: فیلم لو رفته رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان

دست به دست شدن ویدیویی ار رضا ثقتی باعث شد پیامدی جدی برای او رقم بزند. با پشت پرده علت برکناری مدیر کل ارشاد گیلان همراه فیگار بمانید.

فیلم لو رفته رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان

علت برکناری رضا ثقتی از سمت مدیر کل ارشاد گیلان جنجال‌های بسیاری به‌پا کرد. با گسترش یافتن فیلمی که از رضا ثقتی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود باعث شد پیامدهای جدی برای او داشته باشد. رضا ثقتی با حکم ابراهیم رئیسی از سال 1400 به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد! گیلان درآمد، او که جایگزین فیروز فاضلی با بیش از هفت سال سابقه شده بود، در کمتر از دو سال خلع مدیریت شد!

بیشتر بخوانید:

افشای دلیل برکنار شدن رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان

رضا ثقتی برکنار شد

علت برکناری رضا ثقتی چه بود ؟ آیا فیلم انتشار یافته از رضا ثقتی واقعی است ؟ سمت جایگزینی رضا ثقتی چه خواهد بود ؟ آیا رضا ثقتی به جایگاه بالای دیگر خواهد رسید ؟ لو رفتن فیلم رضا ثقتی باعث برکناری او شد ؟ سوال‌هایی که با ابهام روبه شده است اما با اتفاق پیش آمده بعید است سمت بالایی بگیرد چرا که باید با گذر زمان از سر زبان‌ها بیافتد.

پشت پرده علت برکناری مدیر کل ارشاد گیلان

علت برکناری رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

ابنکه رضا ثقتی به چه علت برکنار شده است مشخص نیست اما به نقل از گیل خبر دلیل برکنار شدن او حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، عنوان شده است.

در این خصوص مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت گفته بود:

 چند مدیر مجموعه‌های مرتبط با وزارتخانه را به خاطر جدی نبودن در اجرای قانون حجاب برکنار کردم.

پشت پرده علت برکناری مدیر کل ارشاد گیلان

آیا تنها فقط به خاطر حجاب یا فیلم منتشر شده از این بالا مقام باعث برکناری او شده است؟ این درحالی است که از اواخر خرداد ماه 1402 رضا ثقتی از ایجاد قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب محله‌محور خبر داده بود!

او حتی در این خصوص در جمع خبرنگاران ذکر کرده بود:

یکی از ناهنجاری‌های شهری که دغدغه‌مندان را نگران کرده بحث زیر سوال رفتن حجاب و عفاف در جامعه است. معتقدیم مساله حجاب و تقویت زیست عفیفانه باید توسط مردم راهبری، مدیریت، پشتیبانی شده و ارتقا یابد.

رضا ثقتی با تاکید زیاد در مورد حجاب حتی گفته بود:

مدیران کانون‌های مساجد مسئول برنامه‌های فرهنگی درباره حجاب از جمله انجام تئاتر خیابانی، نمایشگاه عکس، کارگاه‌های آموزشی، فعالیت‌های گفتمان محور و رویکردهای چهره به چهره هستند

با این تفاسیر بعید است که او شامل صحبت‌های مهدی اسماعیلی باشد.

جالب است بدانید این برکناری در حالیست که بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در سمت‌های مختلف مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد در استان گیلان را دارد! می‌توان از مهم‌ترین سمت او به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به مدت چهار سال اشاره کرد و او بارها برگزارکننده رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری در رشت بوده است.

در پایان، رضا ثقتی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران و از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان است.

ماجرای فیلم لو رفته رضا ثقتی مدیر کل برکنار شده فرهنگ و ارشاد گیلان را باهم ببینیم:

بیشتر بخوانید:


One thought on “تماشا کنید: فیلم لو رفته رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان

  1. ملاک خوب بودن یا بد بودن هرکس زمان حال اوست یک زمانی ایت الله منتظری مورد تایید امام بود بعد بخاطر اشکالاتیکه داشت کنار گذاشته شد .زمانی این اقای ثقفی آدم درستی بود پس درراس کار بود پس دم اقای رییسی گرم وقتی دید کار این آقا اشکال داره برکنارش کرد خوب اینکه نقطه قوت جمهوری اسلام ودولت رییسیه اگه روحانی هم همینطورعمل میکرد کشور به گند کشیده نمیشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *