افشای ویدیویی از خودکشی ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق گیلان + بیوگرافی

رضا ثقفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق گیلان بود که با برکنار شدنش از این سمت بسیار خبرساز شد. با بیوگرافی رضا ثقتی و خودکشی ثقتی همراه فیگار بمانید.

خودکشی ثقتی مدیر کل برکنار شده ارشاد گیلان واقعیت دارد ؟ برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌هایی از خودکشی رضا ثقتی مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داده‌اند اما این خبر تایید رسمی نشده و احتمالا در حد شایعه باقی خواهد ماند.

از خودکشی ثقتی تا لو رفتن فیلم رضا ثقتی

چند روز است که یک کانال تلگرامی در حال انتشار فیلم هایی از روابط جنسی است و هر بار یک فیلم را به چهره‌ای شناخته شده از مسئولان کشوری و لشکری نسبت می‌دهد. در چند روز اخیر،‌ چند فیلم منتشر شده و حاشیه‌ها و شایعات بسیار زیادی را رقم زده است.

رضا ثقفی که رزومه قوی از بودن در جایگاه‌های فرهنگی دارد، با انتشار و لو رفتن فیلمی از صحبت‌های او که با یک پسر جوان انجام می‌داد، از سمت مدیرکلی برکنار شد. کسی تا قبل از این جنجال‌های اخیر رضا ثقفی را نمی‌شناخت یا برایش مهم نبود که بیوگرافی مدیرکل ارشاد گیلان را بداند، اما با جنجال‌های که ازاو به‌پا شد شاید کمتر کسی بداند رئیس سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان کیست یا برای چی برکنار شده است!

واکنش تند محسن تنابنده به فاش شدن فیلم رضا ثقتی + ویدئوی ماجرا را تماشا کنید

تماشا کنید: افشای دلیل برکنار شدن رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت:

هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.

توضیحات وزیر ارشاد درباره رضا ثقتی ارشاد گیلان

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در یک اظهار نظر جدید اعلام کرد که برکناری رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلام به این دلیل بودکه مسیر کار، به حواشی گره نخورد.

او گفته:

به محض این که این اتفاق افتاد، به دلیل رعایت شئونات عمومی جامعه، پیگیر این موضوع شدیم زیرا این موضوع موضوعی شنیع است  و افکار عمومی ما به این مساله حساس است.

فیلم منتشر شده از واکنش جنجالی رائفی پور به ماجرای رضا ثقتی مدیرکل ارشاد استان گیلان و سعید طوسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. این ویدیو که در ادامه خواهید دید با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، علی اکبر رائفی پور نظریه پرداز ایرانی می‌گوید:

با مردم شفاف باشید و با متخلفین با صراحت برخورد کنید ؛ نگذارید بی اعتمادی بین مردم گسترش پیدا کند.


بیوگرافی رضا ثقتی

رادیو گیلان رضا ثقتی

در حالی که فضای جامعه درگیر نحوه مقابله با حجاب است فیلم و اخباری از فساد اخلاقی مسئولان محلی منتشر شده است هر چند که هنوز نمی‌توان آنها را تایید یا رد کرد اما در فضای مجازی اخباری در این بار منتشر شده است.

رضا ثقفی متولد 1357 ، مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان که در دولت رئیسی منسوب شد. رضا ثقفی جایگزین فیروز فاضلی با هفت سال سابقه فعالیت، در کمتر از دو سال از این سمت خلع شد. لیست فهرست نوشتار بیوگرافی رضا ثقتی و همسرش به شرح زیر است:

  • بیوگرافی رضا ثقتی
  • فعالیت‌‌ های رضا ثقتی
  • بیوگرافی همسر رضا ثقتی

این حواشی در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرده و با کامنت‌ها و اظهار نظرهای زیادی از سوی کاربران روبرو شده است.

بیوگرافی رضا ثقتی و همسرش
بیوگرافی رضا ثقتی

رضا ثقتی با 45سال سن در شهر رشت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود. او بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در سمت‌های مختلف مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد در استان گیلان را دارد. یکی از مهم‌ترین سمت او می‌توان به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به مدت چهار سال اشاره کرد و او بارها برگزارکننده رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری در رشت بوده است.

رضا ثقتی دارای مدرک در مقطع کارشناس ارشد، رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است. او در یازدهم آذرماه 1400 با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد و در حکم انتصاب وی از سوس وزیر آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

فعالیت‌ های رضا ثقتی

  1. مسئول امور ایثارگران اداره کل(سه سال)
  2. مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت(سه سال)
  3. مدیر صندوق حمایت از هنرمندان ، نویسندگان و روزنامه نگاران استان(سه سال)
  4. دبیر نخستین جشنواره همزمانی فیلم فجر در گیلان اشاره کرد
  5. کسب عنوان جوان نمونه استان گیلان(1389)
  6. عضو هیئت رئیسه جبهه فرهنگی گیلان(1393)
  7. موسس و مدیرعامل حسینیه هنر رشت(1397)
  8. موسس و رئیس هفته فرهنگ و هنر رشت(1393)
  9. ضو هیات موسس نخستین ارکستر سمفونی گیلان و اجرای ماندگار سمفونی انقلاب در سال 1397
  10. موسس و سردبیر نشریه قلم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان (1382)
  11. دبیر جشنواره بزرگداشت هفته کتاب رشت(1382)
  12. دبیر جشنواره ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی(1397)
  13. دبیر جشنواره ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس(1399
  14. و مسول برگزاری جشنواره های فیلم مقاومت و فیلم کودک و نوجوان و فیلم حقیقت

او همچنین یکی از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان و در حوزه عفاف و حجاب و مبارزه با بی‌حجابی و بد‌حجابی در ایران بعد از خیزش سراسری ۱۴۰۱ بود.

آن که عیان است چه حاجت به بیان است!

در روزهای گذشته انتشار یک فیلم و صحبت‌های انجام شده میان او و یک پسر جوان حواشی بسیاری داشته است به دلایلی کاملا مشخص از باز کردن بیشتر این موضوع معذوریم.

بیوگرافی همسر رضا ثقتی

از همسر رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد گیلان و تعداد فرزندانش متاسفانه خبری منتشر نشده است. و در صورت اطلاع یا خبری مبنی بر بیوگرافی خانواده رضا ثقتی منتشر شد این خبر حتما آپدیت خواهد شد!

رضا ثقتی در خانواده شهید چشم به جهان گشود. او برادر شهید شاهین ثقتی از شهدای دفاع مقدس است.

فیلم تحلیلی از سعید طوسی تا رضا ثقتی را باهم ببینیم:


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی رضا ثقتی و خودکشی ثقتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

رادیو گیلان رضا ثقتی

رضا ثقتی فیلم +18

ویدئوی نا مشروع رضا ثقتی

فیلم غیر اخلاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق گیلان

توضیحات وزیر ارشاد درباره رضا ثقتی ارشاد گیلان


One thought on “افشای ویدیویی از خودکشی ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد سابق گیلان + بیوگرافی

  1. کلا روابط جنسی میان مردان دهه 60و 50 به علت محدودیت های ارتباط جنس مخالف در جامعه بصورت ما هنجاری بوده و ایشون هم محصول تربیت همان دوره هستند و به نظر با واقعیت جامعه ایران هم خوانی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *