افشای پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا + دیجی کالا چرا پلمپ شد؟

این روزها ساختمان‌ها، پل‌ها و مراکز تقریبا زیادی رو به پلمپ شدن است. دیجی کالا هم از این قضیه مستثنی نیست. پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا چیست؟

در بحبوحه بحث‌های راه اندازی مجدد گشت ارشاد و فرار از مسولیت نهادهای دولتی، تعقیب و مجازات زنان و نهادهای صنفی به دلیل رعایت نکردن حجاب اجباری همچنان ادامه دارد! یکی از بزرگ‌ترین فروش آنلاین کالا در کشور و خاورمیانه هدف این مجازات قرار گرفت و ساختمان اداری دیجیکالا پلمپ شد .

پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا

علت پلمپ ساختمان اداری دیجی کالا

خبرگزاری قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حجاب کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا خبر داده بود.

پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا
جزئیات پلمپ دیجی کالا

جزئیات پلمپ دیجی کالا

ارگان رسمی قوه قضاییه در این خصوص گفت:

در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی منتسب به کارمندان یکی از بخش‌های شرکت دیجی کالا، مبنی بر عدم رغایت حجاب اسلامی از سوی کارمندان خانم در محیط کار، در این رابطه پرونده قضائی برای آن شهروندان تشکیل شده است.

دیجی کالا با بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده در ماه، یک چهارم مردم ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیش از ۳۲ هزار فروشگاه آنلاین دارای نماید الکترونیکی، بازدید ماهانه یک چهارم مردم از دیجی‌کالا و افزایش تراکنش‌های آنلاین، نشان می‌دهد که ۱۰ درصد از سهم GPD ایران را سیستم دیجیتال شکل می‌دهد.

دیجی کالا به علت بدحجابی پلمپ شد

بیشتر بخوانید:


4 thoughts on “افشای پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا + دیجی کالا چرا پلمپ شد؟

  1. هرکسی یا هر سازمانی که از قانون تخطی کنه و ملزم به رعایت قانون کشور و دین نباشه ،باید مجازات و محرومیت از مشاغل اداری برایش درنظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *