تغییرات ظاهری جنجالی و باور نکردنی هانده ارچل از سال 2016 تا 2023

به تازگی ویدیویی منتشر شده که نمایانگر تغییر چهره جنجالی هانده ارچل از سال 2016 تا 2023 میلادی است. ویدیوی هانده ارچل در گذر زمان را تماشا کنید.

هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه است که هواداران بسیاری دارد. او در اینستاگرام حدود 30 میلیون فالوور دارد و دقایقی بعد از ساخت اکانت در تردز، بیش از یک میلیون نفر او را دنبال کردند. هاکان سابانجی و هانده ارچل ماه هاست که در یک رابطه هستند.

هاکان سابانجی فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ترکیه است که بعد از آشنایی با هانده ارچل چند باری به ایتالیا، فرانسه، یونان و نیویورک سفر کردند. در آخرین سفر این زوج به کنسرت گروه راک کلدپلی رفته بودند. رابطه هاکان سابانجی و هانده ارچل با حواشی بسیاری همراه بود.

تغییر چهره جنجالی هانده ارچل

ویدیوی هانده ارچل در گذر زمان


به نظر می‌آمد که در ابتدا خانواده سابانجی رابطه این زوج را تایید نمی‌کردند، اما در عروسی برادر هاکان، هانده و مادر هاکان، آرزو سابانجی با یکدیگر رقصیدند، که تصاویر و ویدیویی از مراسم در فضای مجازی منتشر شده بود.

مدتی بعد در عروسی ادا اجه، بازیگر نقش ییلدیز سریال سیب ممنوعه، هاکان سابانجی و هانده ارچل با هم به مراسم رفتند و غمزه خواهر هانده و شوهر خواهرش جانر ییلدیریم نیز در این مراسم بودند.

تغییر چهره جنجالی هانده ارچل
تغییر چهره جنجالی هانده ارچل

درباره هانده ارچل:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *