معرفی سریال آقای قاضی ایرانی ؛ زمان پخش از شبکه دو ، داستان و بازیگران

فصل اول مجموعه آقای قاضی از امشب دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ در شبکه دو سیما شروع به پخش کرد. این مجموعه قرار بود ۷ مرداد ماه پخش شود که با تاخیر همراه بود.

 

زمان پخش سریال آقای قاضی فصل دوم

همزمان با پخش فصل اول «مجموعه آقای قاضی» فصل دوم این مجموعه در مرحله پیش تولید قرار گرفت. فصل اول از سریال «آقای قاضی» که قرار بود از هفتم مرداد ماه به روی آنتن شبکه دو برود، با دو روز تاخیر از امشب پخش می شود. زمان پخش و بازپخش برنامه آقای قاضی مشخص شده است.

پیش از این قرار بود فصل اول آقای قاضی از شنبه، هفتم مرداد روی آنتن برود که با تاخیر همراه شد و اکنون با اعلام شبکه دو این سریال از امشب ـ دوشنبه ـ ۹ مرداد ماه روی آنتن می رود.

همزمان با آغاز پیش تولید فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» فصل اول این مجموعه امشب دوشنبه، نهم مرداد از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی را به شکلی عمومی نشان داد.

روز پخش سریال آقای قاضی : هر شب

ساعت پخش سریال آقای قاضی : ساعت ۲۱:۱۰

تکرار سریال آقای قاضی شبکه دو : ساعات ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۱۵ روز بعد

فصل اول مجموعه آقای قاضی
زمان پخش سریال آقای قاضی فصل دوم

زمان پخش سریال آقای قاضی فصل دوم

فصل اول این مجموعه قبلا در خرداد ۱۴۰۱ طی ۴۲ قسمت، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما پخش شد که درحال حاضر بنا به تقاضای مکرر بینندگان و همزمان با آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم مجموعه، از دوشنبه نهم مرداد هرشب ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

بازپخش آن روز بعد ساعات ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

روز پخش سریال آقای قاضی : هر شب 

ساعت پخش سریال آقای قاضی : ساعت ۲۱:۱۰

تکرار سریال آقای قاضی شبکه دو : ساعات ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۱۵ روز بعد

خلاصه داستان سریال آقای قاضی

در هر اپیزود، دو فرد یا گروه شاکی و متشاکی (شکایت کیفری) یا خواهان و خوانده (شکایت حقوقی) وارد دادگاه می‌شوند و بعد از بیان مطالبشان، قاضی حکم را صادر می‌کند. موارد شکایت، موضوع‌های مختلفی مثل سرقت، ضرب و شتم، خیانت در امانت، آزار کلامی و دیگر مضامین حقوقی را دربرمی‌گیرد.

مهرگان کارگردان سریال آقای قاضی درباره‌ی داستان‌های آن می‌گوید:

سریال آقای قاضی مستند نیست، بلکه سریالی نمایشی‌ست و فیلمنامه‌های آن با اقتباس از واقعیت نوشته شده‌اند یعنی ما پرونده‌هایی را که عموما مشکلات روز مردم هستند، از قوه قضاییه دریافت گرفتیم و به فیلمنامه تبدیل کردیم.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

ژانر سریال آقای قاضی چیست؟

آقای قاضی محصول سال ۱۴۰۱ شبکه دو است که داستان قضاوت‌های یک قاضی را روایت می‌کند. این سریال در سبک درام دادگاهی ساخته شده‌است.

بازیگران سریال آقای قاضی چه کسانی هستند؟

بهزاد خلج (قاضی)، جعفر جمشیدی (منشی) و مسعود بهرامی (سرباز عارف آسترکی) از بازیگران سریال آقای قاضی هستند.

تعداد قسمت سریال آقای قاضی مشخص است؟

این سریال که در سبک درام دادگاهی ساخته شده‌است، در ۴۳ قسمت پخش شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *