تماشای رایگان و آنلاین قسمت آخر (34) سریال بازپرس + بازپخش 22 شهریور

برای تماشای آنلاین قسمت آخر سریال بازپرس و اطلاع از زمان بازپخش قسمت 34 سریال بازپرس از شبکه یک سیما، در نوشتار جدید فیگار همراه ما بمانید.

قسمت آخر سریال بازپرس

مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از شنبه ۱۰ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. این سریال که به سوژه‌هایی درباره فساد مالی و پیگیری برخی پرونده‌های قضائی می‌پردازد، در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده است.

زمان پخش و تکرار سریال بازپرس از شبکه یک سیما + [بیوگرافی]

محور قصه بازپرسی به نام صدراست که محسن قصابیان نقش آن را بازی می‌کند. بازپرس صدرا در جریان یک سوء‌استفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد. این خلاصه داستان سریال بازپرس است که تیزر آن از چند شب پیش روانه آنتن شده است.

سریال بازپرس قسمت 4
سریال بازپرس قسمت 34

سریال معمایی «بازپرس» به کارگردانی «احمد معظمی» شامل شرح پرونده های واقعی در ژانر پلیسی – امنیتی می باشد . قصه این سریال درباره بازپرسی به نام «صدرا» می باشد که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.

دانلود همه قسمت‌های سریال بازپرس

بازپخش قسمت 34 سریال بازپرس از شبکه یک سیما : ساعت‌های 1:50 بامداد، 8:45 صبح و 15:15 ظهر 22 شهریور

سریال بازپرس قسمت 34


بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس + زمان پخش از شبکه یک و خلاصه داستان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *