معرفی سریال ترکی نامادری (Üvey Anne) ؛ داستان ، بیوگرافی و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری (Üvey Anne) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش دوبله فارسی این سریال از شبکه جم مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری

داستان سریال ترکی نامادری ، داستان احساسی یک پدر و ارادت او به فرزندانش را روایت می‌کند. کوتسی (Kutsi) به شخصیت موفق، باهوش، قوی و کاریزماتیک فاروق در سریال جان خواهد داد. فاروق شخصیتی قوی و مصمم است. او رابطه خود را با مادرش صباحات خانم قطع کرد تا با افسون ازدواج کند. با افسون در دوران تحصیل آشنا و عاشق شده است.

بعد از فوت افسون، فاروق با هیچ زن دیگری رابطه برقرار نمی‌کند. تمامی تمرکز او بر سه فرزندش است. سراپ دستار او، علاقه بسیاری به فاروق دارد و به فرزندانش توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهد. بزرگترین اشتباه فاروق این بود که خیلی دیر متوجه نیت واقعی سراپ شد.

شرافت، غرور و اخلاق برای فاروق سه گانه ضروری است و احساسات او نسبت به سراپ که در تلاش برای کمک به فرزندانش است، خیانت به سه گانه‌اش محسوب می‌شود. بنابراین با این تصور که تصمیم ازدواج به خاطر فرزندانش است، خود را توجیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فایل‌های دوبله فارسی این سریال در کانال تلگرامی فیگار قرار گرفته‌اند. اگر نتوانستید از طریق ماهواره به تماشای سریال بنشینید، برای دانلود سریال ترکی نامادری با دوبله فارسی ، به لینک پیوست شده رفته و در کانال فیگار عضو شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال نامادری

  • نام فارسی: نامادری
  • ژانر: درام
  • بازیگران: کوتسی، هازال فیلیز کوچوک‌کوسه
  • کانال پخش: ATV
  • کارگردان: یاسمین تورکمنلی
  • نویسنده: یاسمین کیرباش

هازال فیلیز کوچوک‌کوسه (Hazal Filiz Küçükköse) در نقش سراپ کوتلو

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری

هازال فیلیز کوچوک‌کوسه (Hazal Filiz Küçükköse) زادهٔ ۹ فوریه ۱۹۸۸ در مرسین، یک بازیگر اهل ترکیه است. هازال تحصیلات دبیرستان را در آنکارا به پایان رساند. کوچوک‌کوسه که تا ترم سوم در بخش زیست شناسی دانشکده علوم و ادبیات دانشگاه کیریکاله تحصیل کرد، اکنون در حال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در گروه شیمی در دانشکده علوم دانشگاه آنکارا است.

او اظهار داشت که توسط کارگردانی که عکس‌های او را به طور اتفاقی در یک سایت شبکه اجتماعی دیده بود، کشف شد و حرفه بازیگری او با شرکت در یک انتخاب بازیگر آغاز شد. هازال گفت:

در حالی که برای ویزای عمومی زیست شناسی آماده می‌شدم، خود را مقابل دوربین دیدم.

داستان یک پری، زمهریر، مهمت: فاتح جهان، کارا سودا، مرا ببخش، پرتگاه و … ازجمله سریال‌هایی هستند، که هازال در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

کوتسی (Kutsi) در نقش فاروک گنجر

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری

احمد کوتسی کارادوغان (زاده ۱۶ مارس ۱۹۷۳، آکچاداغ، مالاتیا)، که اغلب با نام کوتسی شناخته می‌شود، آهنگساز، خواننده موسیقی پاپ و ترانه‌سرا ترک است. دو نام اول او از شاعر احمد کوتسی تسر به او داده شده است. او در مالاتیا به دنیا آمد اما در آنکارا بزرگ شد، جایی که شروع به کسب شهرت کرد.

در تابستان 2008، آلبومی که او Aynadaki Yüzünün Karşılığı Benim منتشر کرد “من انعکاس تو در آینه هستم” توانست رتبه اول لیست موسیقی را کسب کند. این آلبوم شامل چندین آهنگ موفق است که به خوبی به حرفه کوتسی کمک کرده است.

در سال 2006 تجربیاتی در زمینه بازیگری به دست آورد و در نسخه ترکی Grey’s Anatomy به نام دکترلار «پزشکان» به ایفای نقش پرداخت. نام من ملک، زمانی که مادرمان را پنهان می‌کنیم، دریای درون قلبم و … از جمله سریال‌هایی هستند که کوتسی در آن‌ها حضور داشته است.

آسلی تاندوعان (Aslı Tandoğan) در نقش ایپک زنگین

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری

آسلی تاندوعان (به ترکی استانبولی: Aslı Tandoğan) متولد ۲ آوریل، ۱۹۷۹ در آنکارا، و بهترین بازیگر زن برای بازی در مجموعه تلویزیونی از بوسه تا عشق (Dudaktan Kalbe) در ترکیه می‌باشد.

او همچنین در فیلم کابادایی نقش کاراجا را در کنار کنان ایمیرضااوغلو، اسماعیل حاجی‌اوغلو و شنر شن ایفا کرد. همچنین در سریال جنایی موفق و فیلم Behzat Ç به عنوان بازیگر مهمان، کاراکتر ایلگین را بازی کرد. لیلا و مجنون، قرن باشکوه، گلوله، روزی روزگاری عثمانی‌ها: قیام و … از جمله سریال‌هاس او هستند.

خلاصه داستان سریال ترکی نامادری

داستان سریال نامادری روایتگرعشق یک پدر به فرزندانش است. کوتسی در نقش فاروق یک پدر مسئولیت پذیر است. او یک شخصیت قوی است. او به جهت ازدواج با افسون ارتباط خودش را با مادرش قطع کرد. اما بعد از مدتی افسون می میرد و فاروق دیگر با هیچ زنی ارتباطی ندارد.

سراپ یک زن خبیث است که به جهت ازدواج با فاروق و برای نیت دستیابی به ثروت و مال و منال به او نزدیک می شود و به فرزندانش علاقه نشان می دهد. اما حقیقت چیز دیگری است.

ژانر سریال ترکی نامادری : سریال نامادری ترکی یک سریال درام است که از داستانی واقعی اقتباس شده است.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

سریال ترکی نامادری قسمت اخر کدام قسمت است؟

قسمت هشت سریال ترکی نامادری قسمت اخر است.

سریال نامادری ترکی است؟

بله سریال نامادری ترکی است.

سریال ترکی نامادری چند قسمت است ؟

اگر بپرسید زبان اصلی سریال ترکی نامادری چند قسمت است ؟ زبان اصلی مجموعا متشکل از هشت قسمت است. دوبله آن هنوز درحال پخش است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *