فوری: پلمپ سینما ماندانه به 45 روز رسید! +[جزئیات]

 پلمپ سینما ماندانه ؛ سینما ماندانا ۴۵ روز پیش به علت کشف حجاب پلمپ شد و درحال حاضر هم وضعیت این سینما در بلاتکلیفی قرار دارد.

سینما «ماندانا» بخاطر بی حجابی از 45 روز پیش پلمپ است. مدیر سینما «ماندانا» ضمن اشاره به گذشت بیش از ۴۵ روز از پلمب این سالن سینمایی نسبت به بلاتکلیفی این مجموعه و نبود پاسخگویی درباره وضعیت فعالیت آن، گلایه کرد. در ادامه مطلب با خبر وضعیت سینما ماندانا همراه ما بمانید.

 پلمپ سینما ماندانه

پلمپ شدن سینما ماندانا

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران و مدیر مجموعه سینمایی ماندانا درباره آخرین وضعیت این سینما گفت:

سینما ماندانا بعد از گذشت بیش از ۴۵ روز همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار داد و پلمب آن لغو نشده است!

در این مدت پیگیری‌هایی از دادستانی منطقه خود داشته‌ایم اما هیچ کمکی به ما نکرده‌اند و همچنان این مجموعه با ۲۲ پرسنل و ۸ فیلمی که در جدول اکران خود دارد، از فعالیت محروم است. این توقف فعالیت هم تا همین امروز خسارت جبران‌ناپذیری برای ما به همراه داشته است.

 پلمپ سینما ماندانه
پلمپ سینما ماندانه

آخرین وضعیت پلمپ سینما ماندانا

سینما ماندانا تهران تا سال 1382 با یک سالن فعالیت می نمود. مدتی بعد بدلیل نیاز مبرم منطقه و خواست مخاطبین سینما، یک سالن آن بازسازی شد و در سال 1387 نیز در طبقه بالا 3 سالن جدید احداث گردید. مجموعه سینمایی ماندانا از مجموعه‌های سینمایی تهران است. این مجموعه که در سال ۱۳۴۰ تأسیس شد، دارای چهار سالن سینمایی با کیفیت مطلوب، کافی شاپ، اینترنت رایگان و یک سالن آمفی تئاتر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *