ببینید: پیر شدن شیلا خداداد سوژه رسانه ها شد!

عکسی از پیر شدن شیلا خداداد در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی تصویر سفید شدن موهای شیلا خداداد در رسانه بسیار پربازدید شده است. پیری شیلا خداداد موضوعی است که امروزه در میان کاربران به آن پرداخته می‌شود. با توجه به تصاویر این بایگر، نشان می‌دهد که موهای شیلا خداداد سفید شد.

پیر شدن شیلا خداداد

تصویر شوکه کننده از چهره شکسته شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در صفحه اینستاگرام خود فعال است و تصاویری از خود و زندگی شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. او دو فرزند دارد. با عکس‌هایی که از خودش منتشر می‌کند. کاربران به او گفتند که چرا تمام موهایت سفید شده؟

شیلا خداداد در پاسخ به کاربران با انتشار ویدیویی گفت:

مرسی که به من توجه می‌کنید ولی من موهای سفیدم را دوست دارم و پیر شدن یهویی شیلا خداداد که سر تیتر برخی رسانه‌ها است کاملا صحیح می‌باشد.

ویدیو پیری شیلا خداداد:

چهره شکسته شیلا خداداد

شیلا خداداد یک بازیگر محبوب و معروف است. شیلا خداداد پس از جراحی بینی‌اش با پزشک خود یعنی دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند است که یکی پس و دیگری دختر است.

شیلا خداداد یک بازیگر کم حاشیه است. اوج شهرت وی به بازی در سریال مسافری از هند برمی‌گردد. اخیرا با ساشا سبحانی پسر وزیر سابق ایران کل کل داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیر شدن شیلا خداداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *